Arkadaşlar kedimin yavrularını sahiplendirdik, çok kötüyüm ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bizim 5 senelik kedimiz var erkek ve ona 5 ay önce bir dişi kedi aldık Daha doğrusu sokaktan sahiplendik kış günü sonra bunların yavruları oldu 5 tane iki aya yakınlar Bugün 3 tanesini babamın arkadaşlarına verdik sahiplendiler ama bizim de evde bir 5 senelik kedimiz dişi 6 aylık kedimiz ve iki yavrumuz kaldı Onları da sahiplendireceğiz sadece 5 yaşındaki kedimiz kalacak erkek çünkü Ailede 4 kişiyiz ve 3+1 evde oturuyoruz ama ben yavruları veremiyorum Daha doğrusu vermek istemiyorum çünkü hayvan sevmek o kadar değişik bir duygu ki keşke hepsine bakabilsem ve bu iki kelime vermek istemiyorum aşırı duygusalım çok kötüyüm ağlıyorum sürekli 3 kedimizi de verdik onun için kendimi Nasıl teselli edeceğim Lütfen yardım edin evcil hayvanlara olan Beni Anlar her şeyi anında da koşuşlara bağırmaları miyavlamalar oyun oynamaları kaka yapmaları Hep aklıma geliyor geldikçe kötü oluyorum ama Gittikleri yer çok iyi ve benim olan bir şeyi asla vermek istemiyorum kimseye
Arkadaşlar kedimin yavrularını sahiplendirdik, çok kötüyüm ne yapmalıyım?
Cevapla