Merhaba.
Evimde bi kedim var, adı Darwin. 2-3 gün önce zor durumda olan başka bir kediyi de eve getirdik. İlk başta iyi anlaşıyorlardı fakat daha sonra hareketlerinde yavaşlama, yemek yemekte isteksizlik, köşede oturma ve bol miktarla göz akıntısı başladı.
Bunun patolojik, virolojik ya da bakteriyolojik bir durum olmasından endişe ediyorum. Bazı internet sayfalarında anksiyete olarak değerlendiriyorlar.
Bu durumu yaşayan varsa bilgilendirebilir misiniz?
Evimde bi kedim var, adı Darwin. 2-3 gün önce zor durumda olan başka bir kediyi de eve getirdik. İlk başta iyi anlaşıyorlardı fakat daha sonra hareketlerinde yavaşlama, yemek yemekte isteksizlik, köşede oturma ve bol miktarla göz akıntısı başladı.
Bunun patolojik, virolojik ya da bakteriyolojik bir durum olmasından endişe ediyorum. Bazı internet sayfalarında anksiyete olarak değerlendiriyorlar.
Bu durumu yaşayan varsa bilgilendirebilir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer