Kedim sanırım depresyona girdi. Sizce neyi var, ne yapmalıyım?

6 aylık maya adında bir dişi kedim var. dört hafta önce bahçeye çıkarmıştım ilk defa bahçeye çıkardım. O günden önce küçük diye hiç bahçeye çıkarmamistim. ablam yanımdaydı ablama dedim sen göz kulak ol ben lavaboya kadar gidip geliyorum. ablam unutmuş içeri geçmiş. bir geldim iri yarı bir sarman bahçeye girmiş sarman maya'nın üstüne yürüyor maya uzak pati savurarak uzak tutmaya çalışıyor. Ben yokken ısırmis sanırım maya'yı ensesinde kan akıyordu. ensesi kanayınca korkup hemen vetenerine götürdüm zaten gidene kadar kan phtılaşmıtı veteriner bir şeyi yok dedi. adamda çok üstun körü baktı sinir oldum. herhalde korktu o günden sonra depresyona girdi bir aydır cok fazla uyukluyor. diğer kedimde bugune kadar hiç böyle bir şey yaşamadım. kendi mama yemeye vurdu normalde günde üç dört kere mama yerken beş altı kere mama yemeye başladı. (Royal canin kitten mana yiyor) üç haftalıktan beri bende ilk defa pazar günü yedi kere mama yedi. genelde sadece mama için kalkıyor mamayı neredeyse koyar koymaz yiyor sonra biraz dolanıp tekrar yatıyor. hem çok yediğinden hemde hareketsiz olduğundan sanırım bir ayda ciddi kilo aldı. arkadaşlar ne yapabilirim bir önerisi fikri olan var mı?Kızlar Bir Adım Öne

#kedi #evcilhayvan #sağlık #yaşam #
Güncellemeler
+1 yıl
...
Kedim sanırım depresyona girdi. Sizce neyi var, ne yapmalıyım?
Cevapla