Kedim ölü doğum yaptı. Kendisi çok küçük. Ve şu an iyi durumda değil veterinere götüremem ne yapmalıyım?

Ya kendisi küçük ama martta oldu Bi çiftleşme. Doğum yapmış bir tane ölü yavru bulduk. kendisi de bir köşede öyle duruyor. Yani ben aradım hayvan barınağını. Kedi benim değil ama sürekli bizde. Geri dönmediler bayram olduğu için sanırım. Ne yapmalıyım?
Kedim ölü doğum yaptı. Kendisi çok küçük. Ve şu an iyi durumda değil veterinere götüremem ne yapmalıyım?
Cevapla