En yaşlı kedimiz 3,5 yaşında. Adı Tufan, eskiden çok hareketli olduğu için bu ismi vermiştim ancak bu ara sürekli hasta oluyor, hasta olduğu için de depresyonda. Eskiden elimle dizime vurunca hemen kucağa gelirdi ama şimdi kıpırdamıyor.
Dişlerinde çürük olduğu için çekilmek zorunda kaldı, bir süre yemek yiyemedi. Ona uygun mama alsak bile artık iştahlı değil. Geçen patisi yaralandı. 2 hafta sargıda kaldı, başına da plastik başlık geçirdik yaraya zarar vermesin diye. Şimdi de enfeksiyon kapmış yine. Bu ara sürekli hasta oluyor ona bağlı olarak da canı çok sıkkın. Sekiz kedi olunca evde diğerlerini kıskanır mı diye de endişeliyim.
Tavsiyeniz var mı?
Dişlerinde çürük olduğu için çekilmek zorunda kaldı, bir süre yemek yiyemedi. Ona uygun mama alsak bile artık iştahlı değil. Geçen patisi yaralandı. 2 hafta sargıda kaldı, başına da plastik başlık geçirdik yaraya zarar vermesin diye. Şimdi de enfeksiyon kapmış yine. Bu ara sürekli hasta oluyor ona bağlı olarak da canı çok sıkkın. Sekiz kedi olunca evde diğerlerini kıskanır mı diye de endişeliyim.
Tavsiyeniz var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kıyamam ya tamamen iyileşse düzelir belki uada evde mi canı sıkılıyor acaba bahçe filan olsa aslında? Farkkı bi yemek mama filan ver bazen inşallah iyi olur
Bahçede de gezinmiyor ki artık. Çok üzülüyorum, böyle hareketsiz ce depresyonda kalksa ömrü de kısalabilir diye.
Evet hastalıgı onu halsizleştirmiştir belkide zamanlsr iyileşir inşallahh 🤲
@aynadakiajan senin bi önerin var mı, sen biliyondur
<8 mi
Evet.
Çok değil mi nasıl yapiyorsun
3 tane vardı. Ama kızımız iki erkekle de çiftleşti, doğumdan sonra sekiz oldu.
Anladım 8 çok bence başkalarına ver azalt biraz
Daha sütten kesilmediler. Zaten şu ana kadar bir sürü kedi sahiplendirdik. En az 30-40 kedinin bakımıyla ilgilenmişizdir.
Kediler iyidir