Kedi ısırığından sonra oluşan şişme ve ağrıya ne iyi gelir?

Kedi ısırığından sonra oluşan şişme ve ağrıya ne iyi gelir?
Yardım eli uzattığım kedi elimi ısırmayı tercih etti ve sonrasında batikon ile temizletip tetanoz aşısı yaptırdım. Kuduz takibi yapacağım. 2 ila 3 saat sonrasında şişlik ve ağrı oluşmaya başladı. Tecrübe etmiş kimse var mı?
Kedi ısırığından sonra oluşan şişme ve ağrıya ne iyi gelir?
Cevapla