Kısırlaştırdığım kedime ağrı kesici nasıl veririm?

Merhaba, dün kedimi kısırlaştırdım. Veteriner ağrı kesici yapmıştı 18 saat etkili. Sonrası için de ağrı kesici hap verdi. Hapın 3/4'ünü verebilirsiniz bir günde dedi. İsterseniz toz haline getirip mama üstüne koyarak verebilirsiniz dedi ama biraz zor olacak öylesi. Bir de yaş mamayla verebilirim sadece öyle ama daha yeni yaş mama yedi o şekilde de yapmak istemiyorum bu yüzden. Hapın dörtte birini kuru mama yedirirken bütün şekilde koysam mamasının arasına o şekilde yese sorun olur mu? Çiğnerse falan sorun olur mu acaba? Bence olmaz gibi geldi bana çünkü toz haline getirip vermekle çiğnemesi aynı şey diye düşünüyorum. Var mı bilgisi olan? Bir de dörtte üçünü sizce bir kerede vereyim mi yoksa gün içinde mi vereyim 3 parçayı?
Kısırlaştırdığım kedime ağrı kesici nasıl veririm?
Cevapla