Merhaba evde 6 tane kedim var ve 4 tane 6 aylik kedimin bakimlari cok zor oluyor benim icin ne kadar zor da olsa sahiplendirmek istiyorum ama bir türlü sahip bulamadim ne yapmam gerekiyor alan olmuyor tekir oldugu icin tavsiye verirseniz çok mutlu olurum
İzmir'de yaşıyorum ve 4 tane kedimin yavruları var 6 aylık, sahiplendirebilir miyim?
Kedi sahiplendirmek için sosyal medyada instagranda, facete bu konuda pekçok grup var. Yine petlebi gibi siteler var, pati ismiyle başlayan siteler var tam isimleri aklıma gelmiyor bir araştır bulursun. Burada her türlü sahiplendirme tarzı şeyler yapılıyor.
Yine bağlı bulunduğun ilçenin belediyesini ara, ilçeye ait barınaklar var. Belediye ekipleri gelip kedileri direkt alıp götürüyorlar. Yani çok zor durumdaysan yaşadığın ilin bağlı bulunduğu belediyeyi aramanı öneririm. Bunun haricinde maalesef aklıma bir seçenek gelmiyor.
benim kedilerim tekir zaten tekir diye kimse almak istemiyor paranız varsa alın kolay kolay bulamazsınız ama hayvan için para verilmez sahiplenilir bence
iç dış parazitlerini yeni yaptım korkulacak bir durum değil 2 yıldır kedi bakıyorum ve bir sorun yaşamadım aksine çok mutlu oluyorum her gün evde görmekte ama bakımları derken mamaları çok oldukları için erken bitiyor veya kumları erken bitiyor sayıca fazla oldukları için