Tunceli'de dört bacağı da kesilmiş, vücudunda kurşun izine benzer yaralar bulunan köpek çevredekileri gözyaşlarına boğdu. Dünden beri gözüne uyku girmediğini söyleyen Dilşah Mak, "Bu canilerin bir an önce bulunmasını istiyoruz. Bunu yapan insan da öldürür, çocuğa tecavüz de eder" derken, dernek üyesi Merve Koyun da köpeğin cansız bedenini görünce büyük bir şoka uğradığını belirterek, ''4 ayağının kesildiğini gördük. Ters dönmüş bir şekilde duruyordu'' ifadelerini kullandı.https://www.mynet.com/son-dakika-chp-lideri-kemal-kilicdaroglu-illeri-tek-tek-saydi-elektrigi-ucretsiz-verecegiz-110106928756
Bir sokak köpeğinin dört bacağını kesip işkence ettiler! İnsanlık nereye gidiyor?
Şerefsizler Ya 😡 🤬 Ulan Bu Nasıl Vicdansızlik Kalpsizlik Masum bi canlıyı öldüren daha doğrusu her canlıya kiyan Kalpsizdir o insan Değildir bi hayvan bile ondan kat ve kat değerlidir hep bu ak devleti yüzünden Nasıl mi Devlet bu Şerefsizlere ağır cezalar vermiyor serbest bırakıyor adalet yok zaten herif karısını sevgilisini öldürür Kıza Tecavüz ederler Ama Sonuç Kısa bi ceza o ceza bile sayılmaz serbest bırakma yook Bu kadarı olmaz en ağır işkencelerle idam edilmesi lazım böyle şeref yoksunlarin Yeter be Halk olarak dur dememiz gerekiyor
İnsan değil bunlar. Sana ne zararı oldu da kesip biçtin el kadar köpeği? Tek yaptığı yürümek, etrafta gezinip yiyebileceği bir şey aramak olan bu köpekleri bile canice katlettiniz ya size daha ne diyim?
Ben dokunmaya kıyamazken, uyanır korkusuyla uzaktan uzaktan severken bunu yapmaya hakkınız yoktu. Belki o köpeğin hayalini kuran bir çocuk vardı. Siz sadece o köpeği öldürmediniz, aynı zamanda çocukların hayallerine de demir zincirli bir sınır çizdiniz.
Benim hayallerimi süsleyen bir köpek var mesela. Ona kavuşabilmek için gün sayıyorum ve ona bir şey olursa -Allah korusun- yıkılırdım yüksek ihtimalle. Biraz ya sadece biraz insan olun. Hayvanlarda bile olan merhamet, sizde yok demek ki ☾
Bunlar vahşet ile beslenen cani bir ırk. Bunlar biz satırlarca hakaret de yazsak, küfür de etsek, "yarabbi şükür" deyip yeni bir bi kurban arayışına girecek insanla alakası olmayan ama hayvan asla olamayacak kadar şeytani yaratıklar. İçimden tonlarca şey geçiyor aklıma türlü işkence önerileri geliyor. Ama nafile. Hayvan hakları konusunda şiddetli savunucular yok, anayasa ile koruma durumu yerlerde. Taciz ettiği, astığı, kestiği her bir hayvanın ahı ile bu dünyadan kan kusarak gitmelerini diliyorum. Kestiği kol tutmaz, attığı adıma ayakları eşlik etmez olsun dilerim.
Allah sizin belanızı versin ulan ırzını s*ktiğimin *rospu çocukları, ulan ben sokak köpeklerine vefa borcumu nasıl öderim diye hala düşünürken, yolda köpek veya kedi görünce başımı sallayarak selam verirken sizin yaptığınıza bak Allah hepinize öte tarfta soracak bunları.
Ben bunu Tuncelli halkından birisinin yaptığına inanmam. Onlar cana çok değer verir. Çok üzücü bir durum bunu hiç bir insan yapmamalı ama insanlıktan sıyrılmış zavallılar da yok değil. Acaba bir kedi içinde ayaklarını kesip işkence yaptılar denilmişti, sonra trenin neden olduğu çıktı ortaya, öyle bir şey olabilirmi, oralarda tren var mı acep?
Toprak sizi kabul etmeye utansın, şerefsiz adi herifler. Allah’ın adaletinden kaçamayın inşallah, içtiğiniz her suyun damlası zehir olsun lan size. Arkadaş bizim canımızdan can gidiyor onlar bir başına sokakta üşürken, nasıl kıyıyorlar ya yemin ederim çıldıracam
İnsanlık işte bu. Böyle lanet varlıklarız. Tiksiniyorum ya. Yazık cidden ne günah işlemiş olabilir şu hayvan. Ne zarar vermiş olabilir. Evini barkını mı yıktı.. Yani valla yazık.
Bir de adam akıllı ceza verilmiyor ya şunlara. Hastalıklı katil ruhlu insanlarla iç içe yaşıyoruz kim bilir hergün hangi biriyle göz göze geliyoruz
Bu insanlık değil bu başka bir şey bu hayvanlık da değil Allah aşkına bir köpek ne gibi bir şey yapmış olabilir dört tane bacağını kesip eziyet edecek yazık değil mi ya hiç mi vicdanları yok bu insanın anlamıyorum hayvanın dili yok bir şey yok konuşamıyor bile yani anlam veremiyorum insanlar niye son zamanlarda böyle olmaya başladı gerçekten ilginç hayvana yapılırmı bu yazık değil mi ya vallahi canım sıkıldı bak
Allah bunu yapan şerefsiz orapuçocuklarının belasını versin. Bunları bulup onlarada aynı şeyleri yapıp eziyet çektirmek lazım. Tv ekranlarında sokak köpeklerini bu kadar kötülemeye devam ederlerse eğer, bu tür olayların devamı gelecektir.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Zalimler için yaşasın cehennem... 😢 Güzel yavrum sen Rabbimin Arafında Cennete en yakın tarafında biz hayvanseverleri bekle... 😢 Ölünce kavuşacağız... 😢 Black Pillci erkekler Stacy'lerin zulmünden gariban kedi köpekler de sadistlerin zulmünden ölünce kurtulacağız...
Ben kimseye düşmanlık etmem sadece öldükten sonra yapacaklarımı planlıyorum. Cennet için ayrı, cehennem için ayrı, araf üçin ayrı planlarım var. Hepsinde ortak olan şey hayvancıklar için herşeyin en güzelini dilemek... 😢😢😢
İnsan olan bunu yapmaz zaten. Şu şerefsizi keşke benim elime verseler. Bu adileri döve döve geberteceksin ya da aynısını yapacaksın. Dışarıda ki kişilere sesleri çıkmaz, şu günahsız hayvanlar çeker cezasını.
Bu durumun insanlık ile alakası yok, insan ile alakası var. Toplumun içindeki sorunlu bireyler yüzünden oluşuyor bu durumlar. Daha etkin adalet sistemine geçmemiz gerekiyor bu tür durumların azalması ya da hiç olmaması için.
İnsanlık bir yere gitmiyor böyle o... her zaman vardı ve var olacak. İnsanlık hiç adım atmadı ki, bir yere gidebilsin. 15. yüzyılda da vardı 21. yüzyıl da sanırım 23. yüzyılda dahil böyle haysiyetsizler olacak.
Hey Allahım yarabbim bu ne cinnet bu ne aklı dengesiz psikopatlık insanlığın bazı genelinde ruhu şeytana kulluk edenin önde gideni olmuş. Allah başlarına gazap yağdırsın emi. 🤦
Bunu yapanı bulup ona bu imkanı verenlerle onu bu şekilde yetiştirmeye neden olmuşlarla birlikte def ediceksin hiçbir yargı hiçbir ceza bu onursuzları cezalandırmak için yeteri derecede katı olamaz. Şeref yoksunu imansızz onursuzlar
Dünyada güç savaşı her zaman var. İnsan olupta böyle davranışlar sergileyen insanlarında kafasına sıkacaksın. Benim köpeğime yapsalardı, yaşamazdım. Ülke de kanun pek yürümüyor
Yazmayacağım buradan birsey içimden geçenleri Allah biliyor, bunu yapanlara çok pis kaydım , ben herhangi bir canlıya buna ot da dahil işkence edene sessiz kalmadım kalmayacağım arkadaş...
Kadın, çocuk, hayvan bunlara işkence eden tecavüz taciz edenler için sovyet gulakları gibi gulaklar kurulup hem ölene kadar çalışıp hemde canlı denek olmalıkar
işte asıl kısasa kısas burada uygulanmalı be canım sizin adaletiniz bu kadar olur işte modern adalet bu kadar işte. bir de Allahın adaleti olsunda görün siz.