Uyurken bir kedi kadar esnek olabiliyor musunuz? Yoksa böyle yatsak sabaha her yerimiz tutulur mu? 


Deli deli yatma konusunu bıraktım. yatağı başka biri ile paylaşmak bende otokontrol oluşturdu galiba ama örtüye bir gıcığım, o ayağın birisi disarda olmalı. Uyuyamam yoksa.
Yav uyumuyor ki zombi gibi ya da ben çok uyuyorum uyurken pek gormedim.
Ne kadar temiz duruyor :) 😻
Yarasın ona :)
O benimki değil ya benim kedim kokoş olur 😬
Süslü olur :)
Cevap
6Cevap
Bazen yatakta ters dönmüş kalkıyorum :)
Amaaa 🤣🤣
🙃
Genelde nasıl uyuduysam öyle uyanırım.
Çok iyi :)
Hayır ama onlar uyurken izlemek güzel oluyor
Çok tatlı kesinlikle
👍
2 senede 3 yatak bozdum o derece 😃
Eyvah eyvah :)
Doğru yattığın yer önemli :)
Yine kediler dahil 😬🤣
kısmen onlar gibi uyuyorum
Kiloma rağmen oluyor bazen ya 😋
🤣🤣
Çok kiloyum 🙂
Ne münasebet
Hayır. 😅😅😅
Yazık 😬
cok esnegimdir😎
Ouuuw
Yok 🙄😂
Hemen deniyorsun :)
Hayır yapamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?