Kedimin doğum günü yaklaşıyor. Kutlama yapsam saçma mı olur, hayvanların doğum günü kutlanmaz mı?

Kedimin doğum günü yaklaşıyor, evi süsleyip kutlama yapsam saçma mı olur? Hayvanların doğum günleri kutlanmaz mı? 3 yaşına giricek 😊
Kedimin doğum günü yaklaşıyor. Kutlama yapsam saçma mı olur, hayvanların doğum günü kutlanmaz mı?
Cevapla