Kimyasallar ürün kullanmıyorum. Kedilerim var ve zaten yılda 2 feda yıkamak ideal. Kediler asla kötü kokmaz çünkü. Köpeklerde ise ayda 3 defa yıkamak idealdir evin içinde bakılıyorsa. Onda da kimyasal ürünler gerekli mi çok emin değilim. Ancak kedi konusunda zaten sürekli kendilerini temizleyen canlılar olduğu için pek yıkamayı uygun görmüyorum pamuk gibiler her zaman
Yıkanmayı asla kabullenmiyor ellerimi parçalıyor ayda bir kez zar zor yıkamaya çalışıyorum kimyasal içeriğini gazla bilmiyorum ama bebekler için kullanılan dalan şampuan var şimdi onla idare ediyor 😻
Merhaba, evcil hayvanlarımın temizliğinde ben kşmyasal ürünleri kullanmayı asla tercih etmem açıkçası. Çünkü evcil hayvanlar daha doğrusu hayvanlar bizim gibi değil hayvanlar gerçekten de aşırı derecede hassas canlılar bu yüzden onların temizliğinde kimyasal ürünlerin kullanımını asla doğru bulmuyorum. Benim muhabbet kuşum var 5 tane kafeslerinin temizliğini yaparken kimyasal ürün kullanmayı tercih etmem mesela. Zorunda kalsam bile temizliği yaptıktan sonra onlara zarar vermesin diye iyice su ile temizlerim hiç etkisi kalmaz.
Ne kadar inkar da etsek illa ki kullanıyoruz. Basit bir sabun bile kimyasalken ona zarar vermeyecek bir hijyenik ürün bulmak çok zor. Tabi banyo yapmaktan kaçması da cabası ๑
Şampuanı doğal alıyorum. Erkek kedide bazen kendi izlerini bırakmak için bir salgı bırakıyorlar ve kötü kokuya sebep oluyor. Onun için urine cleaner kullanıyorum. Kimsayal bir sprey