
Peki ya siz hangisi olmayı isterdiniz?
İyi akşamlar keyifli vakitler dilerim arkadaşlar ❣️

Kuş olup göklerde özgürce uçmak isterdim. Ama insanoğlu sağolsun orada bile huzur vermez. Kuşu gökyüzünde avlarlar, Balığı denizde anlıyacağın yine her şey aynı değişen hic bir şey yoktur.🙂
Bu iki seçenek gayet güzel bence. Fakat senin gibi kuş olmak daha güzel geliyor kulağa.
☺️
Teşekkür ederim :)
Ricalar
olduğum yerde kalayım.. kuş olursak kanadımızı kırarlar balık olursak avlarlar..
Teşekkürler
Cevap
35Cevap
Özellikle kara batak olmak isterdim.
Ucarsin
Dalarsin
Yuzersin
Yürürsün
Balık olmayı cunku hâlâ %90 keşfedilmedi sular. Çok merak ediyorum
Yüzmek isterdim.. en derinlere en uzağa en sonsuzluğu.
Ucmayıda isterdim tabi o ayrı.
Ne cok isterim beee 🥺
Cansın canımsın ❤️
Seçimi zor ama göklerde özgürce uçmak daha güzel olurdu..
Ben denizin derinliklerinden korkuyorum. Kuş olmak isterdim.
Ama beni kesip yerler :D
Hii 😱😱😱😂😂😋
Kıyabilecek misin benim gibi tatlış birine :)
Ama yaa :/
😂
Kuş olup uçmayı isterdim ne kimse yakalamaya çalışır nede kimse karışır enazından insanoğlundan daha değerli bir hayatım olurdu
kuş olmak daha cazip geliyor.. ama keşfedilmemişleri keşfetmek düşüncesi de sessiz durmuyor arkada...
Balık olmak isterdim ya denizlerin dibi çok heyecan verici
🥰🥰
Kuş olmanın özgürlüğü daha farklı. Deniz olmanın çok çok daha farklı. Seçimi çok zor.
Özgür olmak isterim ben kuş olmak en güzeli geliyor
Seçim yapması zor gibi de olsa... Beşiktaş'tan ilham alarak kartal diyorum 😉
Kuş olup uçmak kesinlikle. Skydiving bungee vs videoları izlemek de hoşuma gidiyor hatta
Umut olup hayallerde süzülmek isterdim, insan olup hayatlarda harcanacağıma
kuş olmak daha iyi
her şeyden uzakta herkesten..
fena olmazdı
Vasiyetim var ölünce beni gommeyin denize atın diye
Ben bir özgür balığım denizlerde gezerim derken kafaya bir mızrak tavada pişersin 😅😅
Kuş❤️
İnsan olup yürümek iyi
Bugün ayın 14 ü ve ben 250 bin adım atmışım bile bu ay 500 bin yaparım
uçmak kadar özgür bir şey yoktur
Kartal olup en yükseklerde uçmayı...
Kuş olup göklerde özgürce uçmak.
Kış olup göklerde özgürce uçmayı isterdim.
Kuş*
Kuş olmak istiyorum şimdilikkk
Sakinim zaten ☹️
🤭🤗
Uçan balık olup hem göklerde uçmak hemde denizlerde yüzmek
İnsan olup zengin olmayi daha çok isterdim
Uçmayı isterdim bir 🐦 gibi
Kuş olup özgürce uçmayı
Balık olup denizlerde gezmeyi isterdim.
Kuş 🦅 olmak, benim için özgürlük paha biçilmez
kus olup uçmak isterdim
At olup yaprak yaprak gezmeyi.
ucarak deniz kizini bulmak
Hep merak etmişimdir deniz altı hayatını.
Balıkkk
Kuşş
Kuş olup göklerde özgürce uçmak
Kuş olup uçmak.
Kanarya olmak isterdim
Uçmak isterdim.
Hadi uçalım 🛬😂😂😂
kuş olmayı isterdim
Kartal 🦅
Böyle iyi ya..
Son görürüm neden kaldırılmış🙄
Uçmayı isterdim
Kuş olup ucmayi
Kuş 🐦
Kuş olayım
Kuş olup uçmayı 😏
Kuş olmayı isterdim
Uçmak isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?