Sizce bütün hayvanların dile geldiği bir ortamda sizce en kaba davranan , bencil hayvan hangisi olurdu? Yeniden İnsan demeyelim lütfen. :D


Fare sanki bana hep öyle geliyor ki küfrede küfrede kemiriyorlar bir yerleri jssk
Bide köstebek o görmüyor ya bide full böyle küfürle toprak kazıyorlarmış gibi aklımda jdksk
Görsel olarak da kutup ayısını kullanman üzdü :/
Ne güzel tatlı dil çıkarmış ama koymadan edemem. :D
Biraz tezatlık dikkat çeker. :D
Cevap
4Cevap
Hayvanlar Aslında Konuşuyor Bizler Anlamıyoruz Sadece Mesela şöyle örnek Vereyim Köpek Havlıyor Ya İşte konuşuyor Onların Konuşması bu şekilde
Yani her canlının birbirini anlayabildiği bir dünya olduğunu farz edelim. :D
Köpekbalığı 😃 kesin mafya babaları gibi konuşurdu 😂😂😂😂
Mantıklı kaba bir yırtıcı olabilir.
Domuz bence ve de en sinsisi yılanla akrep hiç sevmiyorum bu hayvanları ya sjsjsjjs domuz aslında tatlı ama kaba geliyor ve de aptal
En triplisi kedi olurdu da kabasini bilmiyorum
Doğru triplisi kedi olurdu. :D
Sivri sinek
Konuşmadıkları halleri bile yeterince sinir bozucu. :D
Fil bence.
Hım bir sebebi var mı özellikle merak ettim? :)
Bilmiyorum bana öyle geliyor :)
Kediler ve inekler🤭
Bal porsuğu
Öküz🤭
Sanırım insan olurdu
İnsanlar
Erkekler
Ayı bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?