Kedim çok hasta halsiz ve iştahsız. Nasıl geçer?

4 aylık kedimi 1 hafta önce sahiplendik evdeki 2. gününde ateşi 40 derece idi veterinere götürmeye başladık aşı yapıyorlar ateşi vs düştü ama hiç iştahı yok zorla yemek yediriyorum su da içmiyor fazla tüm gün uyuyor hiçbir şey yapmıyor çok üzülüyorum ne yapmalıyım bilgisi olan var mı
Kedim çok hasta halsiz ve iştahsız. Nasıl geçer?
Cevapla