
Yapacak bir şey yok cevapları alalım..
Sevgilinizimi evcil hayvanınızımı seçersiniz?
Musmutlu akşamlar keyifli vakitler dilerim arkadaşlar ☺️❤️

zaten evcil hayvanım varken hayatıma giren bir kadın , o canlının varlığını kabul ederek hayatıma girmek zorundadır.. aynı şekilde , ben de hayatıma alacağım bir insanı buna göre değerlendiririm daha en başta.. hayvanımı sevmek zorunda değildir tamam.. ama ya ben ya o diyemez.. herkesin evcil hayvanı ailesinden bir birey gibidir çünkü .
Merhaba 🍒🦋
Bu benim çok kolay cevaplayabileceğim bir soru. Neden dersen? asla ve asla ve hatta büyük konuşuyorum kedimin varlığı ile ilgili negatiflik içeren bir konuşma dahi beni o insanın hiçbişeyi yapar. Alerjik ya da hastalık durumuna büyük saygım var bu çok başka... ama ben seçim yapmak zorunda kalacağım bir durumda olamam kesinlikle. Sadece başını okşadığım bir canlı olsaydı rahatlıkla hayatımdaki insan derdim ancak o benim evladımdan öte 🐈🐈🐈
Kalp 💫💋
İkiside canımdan bir parça şimdi nasıl koparıp atayım resmen haksızlık. Sevgilimden vazgeçerim belki çok sevip geri gelir tamam der ama yavrumdan vazgeçmem kardeşim üzülür.
Kardeşim nedir ya 'kesin çok' olacaktı o 😅
Neden böyle bir seçim yapmak zorundayım ki.. alerjisi varsa elbette sevdiğim insanı seçerim.. yok hayvanlara karşı merhametsiz biriyse.. durum ortada
Yerdekilere merhamet edinki göktekilerde size merhamet etsin.. bu sözü okulda gençlere öğretmek lazım
Tşkler..
Cevap
33Cevap
Delilikk bu😂
Tabikide ikisindende vazgeçmem, ben bir yolunu bulurum hallederiz yaa. Çözemiceğim mesele yok bencesi benim İSTERSEM 💃💃😂
Hoşbuldum canımsss😘❤️❤️🥰
Bulurum tabii😂😂
Eski sevgilim kedimi kıskanırdı. 😄
Kedimm tabii ki 😛
Evcilim de yok sevgilim de yok dolayısıyla buna verebileceğim cevabım da yok sdfg
Böyle bir ikilemde kalmak sadece saçma durumlar içinde ve saçma insalar için muhtemel zaten size hayatınıza sevdiklerinize saygısı olmayan biridir sizi bu seçenekte bırakan biri ve benim için mümkün değil herzaman kızım lilith köpeğim benimledir hayatımdaki en değerlim kızımdır hiçbir insan kızımdan önemli olamaz hiçbir kosulda böyle birine güzel küfürler ile hadi ordan ederim hayatımdan.
Ama ben buna ne cevap vereyim ki şimdi 🤭
Yavru goldenım olsa mesela ben annesi gibi olucam onun insan yavrusu dan vazgecemezki.
Sevgilimi şutlarım ben 😅
hangisi benim hayatımda daha önce var muhtemelen bu evcil hayvanım hayat arkadaşımdır :)
dolayısıyla sevgilimden vazgeçerim
Güzel 🙂
Tabi ki evcil hayvanim onun bana ihtiyacı var bebek gibidir onlar☺️
Ortak yolu bulmaya çalışırım. Ama ortak yol bulunamıyor ise sevgiliye o zaman bay bay
Sonra gelen gitsin 😄 ya da ya ben ya o diyen gitsin
Evcil hayvanımı tabiiki bi o anlar benim dilimden 😂
Benim kuşa şarkı dinlemeyi öğrettim şarkı başlayınca başlıyo kafasını sallamaya
Bi bayramda evde tek ben ve kuşum kalmıştık temizlik yaparken canım sıkılmasın diye şarkı dinliyordum baktım kafa sallıyo 😂 aynı ben
O kafa sallarken bende karşısında dans ediyordum 😂
Duyanda evde parti var zannedecek halbuki iki deli var evde 😂
Ben sizi takip ediyorum da beni niye takip etmiyorsunuz bak beni takip et hergün bayram olur sana 😂😂
İçinde hayvan sevgisi olmayan biri sevgilim olamaz..
Kesinlikle.. 👍
İkisinden birini tercih etmektense ikisiyle birlikte yeni bir hayatı tercih ederdim. İlla birini tercih etmem gerekiyorsa bu tartışmasız sevgilim olurdu tabi.
Sevgilim ikimizin arasında kalacak kadar s*alak olmaz herhalde. Oldu ki seçim yapmak zorundayım akıllı olan kişiyi seçerim yani evcil hayvanımı.
Sevgilimi seçerim çünkü zor bulurum ben sevgiliyi evcil hayvanımı sahiplendiricek birini bulurum sorun olmaz.
Yalnız ben şu an evcil hayvan besliyorum zaten ve kedimi seviyorum.
Hobi benim hobim. Evraklar onaylansaydi kaplanda alacaktım :( kimseyi ilgilendirmez benim hayvanim
Bir saniye bile düşünmedim cevap veriyorum: Kedim. Ha kedim beni seçer miydi emin değilim ama olsun.
Sevgilimi severim tabikisi yaşlanınca bana su veren hayvanım değil sevgilim olacak
Evleniceksem sevgilimi seçerim. Benimle ciddi değilse, evcil hayvanımı seçerim
Evcil hayvanım yok 😂😂 tercih etmemek çok daha güzel
Evcil hayvanımı seçerdim.
Hiç kimse vazgeçilmez değildir.
Evcil hayvanım yok tarafim belli🤭
Sevgilimi seçerdim olsaydı oda hayvan çünkü
Sjnbjnsjsjs
Bilemedim cekimserim bu konuda🙂
Sevgilim yok. Evcil hayvanım geçen hafta öldü. 😏
Geçmiş olsun 🥲
Teşekkürler...😭
Üzülme lütfen 🥲
Konuşmayı öğrenmişti. Bir süredir yeğenimdeydi. Beni görünce öyle seviniyordu ki. Babacık diyordu. ☺️
Yazık üzüldüm 🥺
Bence insanların dostluğundan iyi hayvanların dostluğu.
Elden bir şey gelmez. Bir gün hepimiz öleceğiz. 🥲
Haklısın..
Teşekkürler sohbet için. 🍒
Ricalar
Hayvanları insanlar dan çok sevdiğim için evcil hayvanımı seçerdim
Yeni sevgili ve yeni evcil hayvan, bir şey seçim yaptırıyorsa kaçmak en doğrusu
Evcil hayvanım yok :/
Evcil hayanimi secerim. bana kadin cok
İkisini de bırakmam 😎
Evcilik yok sevgilimde yok 😃
Zor soru. Cevap veremiyorum ☺
Öyle bir seçim yapmak zorunda kalmam
Kesinlikle evcil hayvanım 😁😎
Hangisi daha önce varsa onu seçerim.
Sevgilimi tercih ederim
Tabiki kedim...
❣️
Hayvanımı seçerdim.
❤️
Hayvanım tabi ki de.
ikiside yok
annem astm tüylere gelemiyor yoksa kedi ve kuş iyi olurdu❤
Sevgilim önemli 😏
Tabiki kedimi secerimm
İkisini de seçmem ne halleri varsa görsünler
Of bıktım ya seç birini yeter ya
Hayvanım
Evcil hayvanım
Hayvanim önemli
niye kalayim ki
Tabi ki evcil hayvanı mı
hayvanlarim
Sevgilimi seçerdim.
Hayvana merhamet etmiyorsa, az ötede dursun.
*eski sevgilim
Tabikide en sadık dostum olan evcil hayvanımı
Hayvanımı seçerim
Sevgilim
sevgilim
Sevgilimi elbette
Kendimi seçerim
Evcil hayvanı tabiki
Evcil hayvan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?