
ikna etmek çok zor değilmiş sanki😂
https://www.instagram.com/reel/CTFBQI5j0Xp/?utm_medium=copy_link
Yanii bakın örnekcikleri bilee varr😂😂
https://www.instagram.com/reel/CTSUeK3DA1X/?utm_medium=copy_link

Kuşumu zorda olsa kabullendiler ama bakamıyorum bunun farkına vardım yoksa bir köpek veya tavşanda sahiplenmeyi düşünürdüm ona maddi manevi yetemiyorum ve nihayetinde ölüyo kaldıramadım buda onların sürpriziydi zaten hasta buda ölürse gerçekten haklılar sahiplenmek istemiyorum çok duygusal kişiliğim var, evlat acısı çekiyorum Kaldıramıyorum
Selamlar 🙂
Bu konuda kendimi çok şanslı buluyorum çünkü annem de babam da hayvanları seven ve küçüklükten itibaren bana bu sevgiyi aşılayan kişiler. Şu an zaten baktığımız kedilerimiz ve köpeğimiz var, ileride yine sahiplenmek istesem karşı gelmeyeceklerdir çünkü hepimiz dostlarımızı seviyoruz. İleride nasip olursa bahçeli bir evim olsun istiyorum ve bahçede kedi köpek bakabildiğim kadar canlıya bakmak onlarla arkadaşlık etmek istiyorum, apartman olursa bakmam zor olur hayvan sevmeyen birilerine denk gelirim huzurum kaçar o yüzden kendime ait müstakil bir evim olduğunda hepsine bakmayı düşünüyorum.
Selamlar 🙂 umarım müstakil ev işi olurr🤗🤗
Umarım 🙂
Cevap
17Cevap
Hayır karşı gelen yok.. benim sağlık sorunlarım nedeniyle besleyemiyorum 😕 çok istememe rağmen.. yoksa ben istedikten sonra kimseyi dinlemem sahiplenirim 🥰 bitane kedi 🐈 muhabbet kuşu ☺️çok güzel olurdu 🥰 çok seviyorum hayvanları..
Ahh geçmişş olsunn🥰
1 hafta çok tatlı bir kedi yavrusuna ev sahipliği yaptık, büyük oğlum çok istemesine rağmen bize göre değil dedik ve uğurladık ancak mevzu papağan olunca hepimiz hemfikir olduk.

Çok renklii ve tatlı yahuu😍
Eskiden sokakta köpekleri peşime takar eve götürürdüm bahçe de bakardık da. Şimdi ev benim, bahçe de olmayınca evcil hayvanın sorumluluğunu alacak kapasitem yok 😂😂😂
Sen tırtıla bak ❤️😍😘😘
Büyüdü artık yürüyor o😏
@Kominikeysinn yani o zaman ne yapsın😂😂
Sürüngen değil yani🤦🏽♂️
@Kominikeysinn pekkiiiüğğ😂
🤣🤣
🙈🙈😂😂 O biiirrr
Kanka 10 yaşına da gelse tırtıl kalıyor 🤣🤣
30 yıl sonra belkim. 🤣
Gitmiş 🤦🏽♂️ doğum gününü kutlayamadik...
@Kominikeysinn yaa onlarda bitmiss brütüss ahh ahh🥺🥺
Kimse kalmadı artık 🤦🏽♂️
@Kominikeysinn toplanıp gidelim barıı😂😂💃💃
Yunus bari gelse...
@Kominikeysinn shshshsjwj getiriirz cok istiyorsan 😂😂
😂😂😂Çok cakalsin cooookkkk
@Kominikeysinn shshshs ben mii 😂😂
Aaaa eline su mu dökebilirim ben sjskks
Tabüüü😂😂
@Kominikeysinn 🤷♀️😂
@Kominikeysinn formundasin yine 🤣🤣
😂😂😂 Bugün fettanligim üzerimde
@Kominikeysinn dokunma polime🤣🤣
Sağlam bir nedenle geliyor annem çünkü astımı var.
Gerçi içindeki aşırı hayvan korkusu da buna engel olurdu zaten de bir şey diyemiyoruz durum böyle olunca :) kuş ve balıkla gidiyoruz şimdilik.
İşte benımde su an sebebım saglam maalesef 🥺🥺
En büyük dayım bir kez üzerine ıslak kedi de atmış kediyle bunu aynı odaya kitlemiş küçükken ozamandan beri işte korkuyor daha yeni yine dedim kedi diye höykürdü alamayacağım galiba😕
Bendede var işte fobisi olan bir ebeveyn 😂 kendi evındekını bana gelıyor dıye arkadasıma yollamıstım 😂 sonra geldıgınde arkadaskm evde degıldı mecbur alıstılar ama temas etmedıler kedımde akıllıyydı😂
Denemek yok zor severim jsjsj birazdan yine kedi derim 🤦♀️😂
Yalnız yaşıyorum. Kedim var ♥️ Ama annem çok kızıyor evime gelmiyor artık. Evlenmem için baskı yapıyor
Evlilik ve kedi alaka😀😀😂
Yalnızlıktan eve kedi aldığımı, onunla dertleştiğimi biliyor. Kedim dişi adı Firuze. 😂
Kurdelesi var kıyafet dahi giydiriyorum. Gece gelip uyuyo benimle.😂
Evet, ailemde ki herkes kedi ve köpekten korkuyor. Kedi sahibiyim elbette ama bizimkiler korkuyor elbette
Ben eve geldıklerınde arkadasıma yollamıstım sonra geldıklerınde yollamadım temes edemeselerde yasayabıldıler aynı evde😂
Yahu babam 3 metreden öte bir kedi görsün, yolunu bile değiştirir 😄
Annem babam ablam evcil hayvanlara karşılar malesef ama eve getirsem maks alışmaları kucaklarından indirmemeleri 2 3 günü alır
Bencede hemen all😂😂
Evde iki tane evcil var zaten, başka cins bir şeye kabullenmezler kfkf
Dur tahmin edeyim insangillerden mi😂😂
İrice şeyler fmfl
Dhshshshs Allah kolaylık versinn 😂😂
Yok ya ailecek cok severiz hayvanlari sadece kucukken hamster istedim onu almadilar fare diye bende gizlice aldim. Sonra kabullendiler. Haa bide ninja turtles dan etkilenip kaplumbaga almak istedim 4 tane babam bu manyak hayvanlara kurdele baglayip gezdirecek almayalim dedi. Oyle kaldi alamadim 😅 ama evde kedimiz var🥰
Çok şükür diyorum öncelikle..
Asla karşı gelen bir ebeveynlere sahip değilimdir. Tam tersine hayvan sevgisi ile bizleri büyütmüş bir anne, babaya sahibim. Onların bana hayvan hakları, bir canlıya değeri ve onları elimizden geldiği kadar yardımda bulunmamız gerektiğini, bana sevgi ile öğrettiler. Bu konuda onların hakkını özellikle asla ödeyemem..
Neyse ki kedimin nefesini hissederek uyuyacağım bi ortamdayım.
Ohhh🥰
Eve inek getiriyorum (inekle bir selfie). Hiç sorun olmaz..
Niyee olsun bencede olmamalııdırr😒😂
Ööhhöömmsss ben o 😂offf yine bir gün övüldümm😂😂
Aminn aminn😂😂
vardı ama kabul etttiler sahıplendık 1 anne 1 oğul anne yaşıyor oğlan 15 gün önce öldü kusuyordu yemek yemiyordu su içiyordu genelde maddi durumu oln biride degilim ama bi 50 tl buldum ertesi gün hastaneye götürecektim yetişteredim hala kendimi suçluyorum benim yüzünden oldu diye sizce benim yiüzümden mi oldu ben hayvana sıddet uygulayan biri degilim aksine 'ne yedıysem onada verdim
Basit bi yontem soyleyeyim bocek ilaci yerine kedi alalim de kedinij oldugu yerde bocek olmaz cunku hepsini yer
Var yıllarca yalvardım izin vermediler 🥲 her işte bir hayır vardır diyorum ben de belki sahiplenmemek daha iyi oldu
Evet abim bir akşam kucağında alıp gelmiş annem sesini çıkaramadı 1 senedir kedileri var
4 yaşında muhabbet kuşum vardı annemlerde şimdi çocuğumu kaybetmiş gibi hissediyorum
Yani site de kaldığımız için burada beslemek uygun değil evimiz olsaydı müstakil o zaman beslerdik.
Kedi sahiplenmek istiyorum ancak annem koltuk takımlarını ve perdeleri çizer veya yırtar diye almak istemiyor. Bu sebepten yıllardır erteleniyor.
Evet vardı😃 kxjdd ne günlerdi ne günler kfkfkf bugün şunu iyice fark ettim her gün bir öncekinden daha da kötüsü
Çok korkmama rağmen köpekleri çok severim. Keşke izin verseler de korkumu yensem diye defalarca istedim ama red cevabı aldım her seferinde..
Maalesef ailem istemiyordu, ben de evlenince kedi sahiplendim
Bn istemiyordum ilk ama şimdi kedime aşığım 🖤
Ohh ne güzell🤗🤗
🤣Burdaki ebebeyin kim oluyor
Anne babaa 😂
🤣 Yok sorunun kaynağında ki anne babaları kast ettim
Hayır yalnız yaşıyorum zaten
Peki😒
:/ :/
Malesef var ve ikna etmenin yolu yok..
Emrivaki 😂
Evcil hayvanım var zaten. 😌
Pekii🥺😂
Bu fikri onlara beyan bile etmiyorum kabul etmeyecekleri için. :')
Yok geçenlerde bitane kedişim bile oldu😻
Sana baktık da bir de kaldı kedi diyorlar :(
Bu kadar duyarlı olmanız ne hoş🙃
Cok mersiilerr😘🥰
Yanlız yaşadığım için sorun yok, Kedim var😌
Kendi evimde yaşadığım için hayr yok
Vardı ama benden daha çok sevdi
bırakın doğalarında yasasınlar.
hayır
maalesef var
Anne faktörü var..
Annem deli oluyor bundan bahsedince bile.
edit: şu an evde kedim var hahahaha
Olmaz mıı
Var maalesef
Evet
Vardı sahiplendik
Yok uurıfıgıfjfkıf
Olmaz mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?