Bi de köpeğin okuma yazmasi olduğu bilinçli şekilde gezdiği ortaya çıksa ne ilginç olurdu.. Ben de bir defasinda altiyol boganin olduğu isiklarda kirmizida bir sokak köpeği ile beklerken yolun boşalmasını firsat bilip karşıya geçerken köpeği de cagirdim ama gelmedi. Sonra merak ettim ve izledim. Işık yayalara yeşil yanana kadar sabirla bekleyip öyle karşıya geçti. Bir de havalı ki sorma hiç pas vermedi bile bana 😅 Valla sokak hayvanları candır diyorum. Ev hayvanlari da bir o kadar iticiler.. Soruya gelince.. Denk gelsem mutlaka ilgi gösterirdim. Ama o bana bakar mıydı bilmem 😅