Köpeğimiz 4 aylık kırma çoban köpeği sokaktan 1.5 2 aylıkken sahiplendik 4 aylik olmasına rağmen koruma yapmıyor sadece geceleri bahçeyi koruyor ama küçükken sert sevdiğimizdenmi ne birisi vuruyor gibi yaptığında hiç Bir sey yapmiyor bir defasinda sadece o kişinin ustune kostu ama genel olarak umrunda bile olmuyor oyun zannediyor sanırım köpekler 6 ayda ergenliğe girip koruyorlar sanırım dogrumudur sizce ne zaman baslar koruma yapmaya ne yapmalıyım fikirleriniz neler.
Not: bizi tanıyor ve tasmasizken baskasini degil bizi takip ediyor arada bir başkalarına koşuyor onunda sebebi nedir?
Not: bizi tanıyor ve tasmasizken baskasini degil bizi takip ediyor arada bir başkalarına koşuyor onunda sebebi nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar