
Kendi öz savunmalarından mahrum savunmasız canlılara eziyet eden o tehlikeli "insanların" hem savunmasız dostlarımız hem de toplumumuz için tehlike oluşturduğunu düşünüyorum ve umarım gereken en iyi şekilde yapılır.
http://chng.it/6RZsVwQn5H

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Devlet teftiş etmiyor mu bunları?
Nasıl bir sorumsuzluktur bu? Veteriner diye ilkokul mezunu kişiyi mi koydular oraya?
Denetim maalesef yok. Sizce denetim olsaydı o masumcuklara eziyet edenler orada oturabilir miydi?
Denetim olsa da önemli olan kanunun uygulanması.
Ülkedeki sistem belli
Sosyal medya güçlü platform. Bu tip paylaşımlar ile dikkatlar bu olaya kayar ve umarım gerekenler yapılır.
Alacaksanız barınaklardan alın çoğu yer hayvanlara bakmıyor bile yazık günah
Sahiplendirmelere bile izin vermiyorlar maalesef
nasıl vermiyorlar ya böyle şey mi olur işkence yeri mi orası
Sözde pandemi dolayısıyla..
yalan ya böyle bir şey olamaz 3 4 ay önce amcamla barınağa gittik köpek bakmak için onlar veriyordu
teşekkür ederim abicim, sayende haberim oldu..
hemen attım imzamı..
Rica ederim abi
Buna sebep olanların aynı bu acılarla sürünerek gebermesini istiyorum
İmzaladım tabii ki 💪😿
İmzaladım umarım sorumlular cezalandırılır...
İnşallah
Elbette. İmzalar paylaşırım arkadaşım seve seve.
imzaladım paylaştım
Duyarlılık için teşekkürler.