Sanırım ben aşırı sinirlenir ve anlık bir soğuma yaşardım. Hatta tamamen bile soğuyabilirdim. O hayvanı hemen kucağıma alır sakinleştirmeye çalışırdım. 🤨 peki siz? Sevgiliniz yanınızda bir hayvana şiddet uygulasa, ilk tepkiniz ne olurdu?
Sevgiliniz yanınızda bir hayvana şiddet uygulasa, ilk tepkiniz ne olurdu?
Nasıl bir vicdansızı, merhametsizi sevdiğimi görüp kızardım hemde çok kızardım. Ve hayatımdan def ederim. Hayvana sevgisi olmayanın insana da sevgisi olmazmış.
Dönüp bakmam, merhamet aşırı önemli benim için. Herkes sevmek zorunda değil fakat zarar vermek ne demek? Canlı sonuç olarak, hayvan ya da insan hiç fark etmiyor, ona ayırdığım zamana üzülürdüm…
Sevgili olmayı geçtim, öyle birisiyle görüşmem ben.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
%90 napıyorsun diye aşırı sert bi şekilde kendime çeker tutardım ya da tekme atıyor diyelim dengesini bozdururdum ama düşürmezdim. Hayvanlar kırmızı noktamız.
Gel yavrum, şu hayvandan uzak duralım diyip şiddet uygulanan yavrucağızı alır oradan uzaklaşırım muhtemelen. 2 ayaklı hayvanlara kişisel hayatımda yer yok.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende onu döverim ve artık eski sevgilim değil ceset olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Soğudum ve o an sinirlerin ne yapıyorsun sen diye bağırırım? Tepkim gerçekten büyük olurdu.