Evde yavru bir muhabbet kuşum var. Sabah 7 de felan mesaiye başlıyor sürekli durmadan ötüyor özellikle bazen resmen bağırıyor sabahları uyuyamaz hale geldik sayesinde. Bunun bir çözümü var mı? Sabah uykular haram oldu çünkü.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılSuyu bitmiştir belki 😄 bu sabah kendi kuşum da oldu bu çok bağırıyordu bir baktım suyu bitmiş Su verdim sustu bir süre onun dışında da sabahları kuş sesleri çok olduğu için onlara karşılık bence öyle oluyorlar çözümü yok galiba
11 Yorumla- +1 yıl
Suyunu yemini kontrol ediyorum bitmemiş oluyor keşke su versemde sussa ama nerde sjsjssj.
En İyi Cevaplar
+1 yılKafesinden dışarı çok sık çıkarmayı deneyin? Belki kafesinde huzursuzdur
1136 Yorumla- +1 yıl
Yeni geldi sayılır o yüzden çıkarmadım hiç kafesten.
- +1 yıl
Bence bi sal. Hayvani kafes DIŞINA çıkın
- +1 yıl
Salacağım zaten ama yine de her sabah ötmeye devam eder diye düşünüyorum.
- +1 yıl
Bence o kadar ötmez
- +1 yıl
Deneyeceğim bakalım inşallah ötmez.
- +1 yıl
Öterse al karşına derdin la senin cücü de
- +1 yıl
Kesinlikle bunu ona söylicem 😂😂
- +1 yıl
Harbi diyom dene ben tavşan besledim bazen çok zıpkın oluyordu yakaladım bunu aldım yüzüme yaklaştırdim derdin ne lan senin mal dedim. Ondan sonra pamuk gibi oldu 🤷🏻♂️
- +1 yıl
Bağırdıkça ben de bağırıyorum hatta yanına gidip kızıyorum ama nafile benimkinde.
- +1 yıl
Olum hayvani korkutma böyle şapşalca sor hayırdır gardas misali
- +1 yıl
Yok lan korkutmuyorum o beni korkutmaya çalışıyor asıl 😂
- +1 yıl
Kafasini agzina soksana çok güzel la 😀 benim kuşum varken kafasını ağzıma sokardım 😁 gerçi tavsani da ağzıma soktum ben hayvanlari farkli seviyorum bana sorma bisey 🤣
- +1 yıl
Benimki kafese parmağımı soktuğum anda ısırmaya çalışıyor hatta ısırıyor. Nasıl kafasını ağzıma sokim ağzımı parçalar bu manyak benim 😂😂
- +1 yıl
Simdi bak annem kuşu eline aldın mi çok sıkma kafasi zaten saga sola oynuyordur once öp goz göze gel biraz hakaret et (sevdiğinden yani mal şapşal de) afallar zaten o afallamasi. Çok tatli iste sonra onu yiyesi geliyor insanin 🤣 bak seni yerim de hhaaaaam yap at ağzına
- +1 yıl
Elime gelmiyor ki kafeste durduğu yerden sevmeye çalışıyorum ısırmaya çalışıyor hanımefendi sürekli 😂 elime gelse bir kafesten çıkartsam öpeceğim de gelmiyor işte 😂😂
- +1 yıl
Bez parçasiyla yakalamaya çalış eline al bezi bez ile yakala sonra diğer eline al ve göm at mideye canım çekti ya resmi varsa atsana
- +1 yıl
Yok önce bir tavada kızartayım sonra fırına vereyim öyle mideye atarım ne dersin 😂😂 resmi var da nasıl gönderiliyor burdan?
- +1 yıl
Soruna resim ekle? Direk çiğ çiğ göm ulan tüylu muylu ne dadlidir varya
- +1 yıl
Soruya şu an nasıl resim ekleyebilirim dersem dayak yermiyim? 🤦🏻♀️😀😀
- +1 yıl
Valla ben değil senin kuşun seni döver, 🤣 bende bilmiyorum neyse sen kuşunu ye ama
- +1 yıl
Dövmüyor da ısırıyor 😂😂 tamam yiyeceğim 😌😀
- +1 yıl
Az ağzına takılsın orada. Bi de merakli merakli kafayi saga sola çeviriyorlar. Ya alip yicen
- +1 yıl
Sana göndereyim sen ye ya baya canın çekti 😂
- +1 yıl
Valla ya ben hayvanlari ısırarak sevmeyo daha cok seviyorum (canlarını yakmıyorum tabi) Alcan eline bi parça ekmek atar gibi atcan ağzına miss sevgi bu işte hissetcen
- +1 yıl
Haklısın valla da şu an ağzıma alırsam ağzım açısından kötü şeyler olur 😂
- +1 yıl
Bisey olmaz iki gagalar şapşal sapsal nerede olduğunu anlamaya çalışır agzina almasan bile agzini ac yaklaştır içeriyi merak edip kafayi uzatıyorlar ya bitiriyorum lan bana evcik hayvan getirin hemen
- +1 yıl
Adres yolla hemen sana atıyorum kuşu 😂
- +1 yıl
Valla kabul
- +1 yıl
Sendeki hayvan sevgisi 😌😌 yolla adresi atayım kuşu 😂
- +1 yıl
Yerim ama soyliyim kucukken (daha cücüyken ben 2-3 yaslarinda canli civciv ısırmış öldürmusum :( kötü ama tutup atmışım ağzıma) 🤣
- +1 yıl
Lannn shhssbsbshajwj yazık hayvana ye ye afiyet olsun 😂😂
- +1 yıl
Ya şimdiki aklimla üzülüyorum ama o zaman görenler anlatıyor yere popomun üstüne oturmuşum önümden de cücü bi tane civciv geçiyormus nasil yakalamissam tek hamlede elime alip atmışım agzima tabi görenler yetisene kadar civciv 🐥 ölmüş :(
- +1 yıl
Küçükken de fenaymışsın 😂😂 civcivi alıp ısırmak nedir ya 😀😀😀😀
- +1 yıl
Hayvan sevgimi tartismayalim 😌 git şimdi kuşu yakala at ağzına Olsun bitsin bu iş
- +1 yıl
Yok anladım sevgin öyle böyle değil 😌 gece gece uyuyordur o şimdi sabah atarım ağzıma kahvaltı niyetine
- +1 yıl
La nolcak kalk dürt alooo moruk de zaten mal olur hemen at ağzına gitsin
- +1 yıl
Tamamdır 😀😀
- +1 yıl
Sonra ev halkı beni boğsun
- +1 yıl
Hadi eyvallah yine hayvan muhabbeti olursa çağır beni yeriz
- +1 yıl
Hahaahah eyvallah aklımdasın olursa bir şey hemen çağırırım
- +1 yıl
Iyi geceler hanimefensi kişisi güzel sohbetti
- +1 yıl
İyi geceler beyefendi kişisi bence de güzeldi
- +1 yıl
🍀🍀🍀
- +1 yıl
😌😌😌
- +1 yıl
Abla hadi uyu yoksa sabaha kadar muhabbet etcez 🤣
- +1 yıl
Yav 😂😂 uykum yoksa ne yapayım
- +1 yıl
Kuşu ye 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Tamam la yicem 🤣😂
- +1 yıl
Ben Doğukan bu arada abla senin uyuyacağın yok 🤣
- +1 yıl
Abla dediğin senden küçük 😂😂
- +1 yıl
Abla lafın gelişi ayak üstü aşk sevgili durumları olmasın diye kendimi koruyorum 🤣 her konuştuğum dişiyle aman olay başka yere gitmesin diye abla derim 😁
- +1 yıl
Hayvan muhabbeti yapıyoruz yav ne aşkı korkma aşık olmam sana 😂😂
- +1 yıl
Ya olsun ben tedbirimi alayım da ablam 🤣
- +1 yıl
Yok yok korkma küçüğüm senden zaten 😌😂
- +1 yıl
Abla neyse olur molur aşık oluruz rahatımı bozmaya gerek yok kuşun ne renk
- +1 yıl
Ahahahah görmeden aşık olacaksan bilemem tabii. Sarı yeşil rengi
- +1 yıl
Abla aşk bu Valla insana neler yaşatır. Neyse sarı yeşil sey dicem yavru mu kafasında çizgiler var mi
- +1 yıl
Görmeden olmazsın herhalde abim olursan da geçmiş olsun. Yavru kuş yeni geldi zaten bana da
- +1 yıl
Biz görmeden kimleri sevmiyoruz ki? Abin olursam niye geçmiş olsun kalk su getir lan bana 😂😂😂 kuşun kafasında kaç çizgi var ablam
- +1 yıl
Vay aslanım kimi sevdin görmeden? Valla bilmiyorum ki kaç çizgi var
- +1 yıl
Biz peygamber efendimiz (S. A. V) görmeden sevmiyor muyuz ablam? Ayrıca gönül bu sagi solu belli olmaz abla. Kuşun kafasında cok cizgi varsa çok yavru demektir yani çizgi çoksa yeni doğmuş gibi çizgi yoksa yetişkin anlamında
- +1 yıl
Haklısın abi sen böyle korktuğuna göre bana aşık oldun bile sanırım. Kuşu kuzenim verdi ve yavru dedi küçük zaten.
- +1 yıl
Lan manyak sana niye aşık olayım 🤣 bana olmasınlar diye ben abla diyom. Ben aşık olma duygumu çoktan kaybettim. 🚬🚬 Kuşun baska eşi yok mu tek mi
- +1 yıl
Bu gece de sana yakıyoruz 🚬 yok yok valla olmam ben sana aşık abim. Kuş tek başka yok.
- +1 yıl
Bana yakmayin sigara dayanmaz. Ben olursun demedim zaten tedbirimi alıyorum 🤣 kuşu yiyelim. Biz
- +1 yıl
Tədbirə gerek yok diyom işte rahad oll. Yeriz yeriz 😂
- +1 yıl
Eyvallah abla 🤣 tavşan da besle la
- +1 yıl
Tavşanlar regl oluyormuş ya birde onla mı uğraşayım 🤣🤣
- +1 yıl
Kemiriyorlarmis her yeri
- +1 yıl
Valla mi la lan o kadar besledim hiç dikkat etmedim ya. Ben hep şişkoluguyla ilgilendim bi görsen şişko tüylü mal bilseydi binlerce kez ısırmışimdir.
- +1 yıl
Abla profilimde bi bence paylaştım olursan tavşan hakkında bilgilenirsin
- +1 yıl
HAYVANLARI SAL ARTIK ISIRMA 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Okuyayım da bilgileneyim abim
- +1 yıl
Olum ısırmadan nasil. Seviyonuz. Anlamiyorum ağzına eti budu sığacak
- +1 yıl
Onu genelde insanlara yapıyorlar abim. Isırarak sevmek güzel tabii. Resimdeki tavşan senin miii?
- +1 yıl
Eveet ama öldü :(
- +1 yıl
Anaa başın sağolsun :(
- +1 yıl
Eyvallah bacım
- +1 yıl
Hayvan kalmadı sen de galiba
- +1 yıl
Valla alasim var da ölürlerse dayanamıyorum çok üzülüyorum o yüzden almıyorum
- +1 yıl
Alma o zaman boşver
- +1 yıl
Abla ben yatıyorum iyi geceler görüşürüz sonra kuşu ye ha unutma
- +1 yıl
İyi geceler abim görüşürüz ben de yatayım belki rüyamda seni görürüm 🤣 yicem yicem aklımda
- +1 yıl
Abla beni görme git tavşan gör panda gör ne bileyim hayvan gör manitanı gör 🤣
- +1 yıl
Olmayan manitayı nasıl göreyim be abim. Seni göreyim işte iki gözüm açılır 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Korktuğum başıma geldi abla canım ablam bak ABLA uyu iyi geceler beni görme 🤣
- +1 yıl
Yaaa sbsjssjsjsnsjsk tamam be görmeyeyim seni canım abimmm
- +1 yıl
Eyvallah gardasim
- +1 yıl
İyi geceler güzel abim hadi yat artık
- +1 yıl
Yedin mi lan kuşu
- +1 yıl
Kalkabilirsem yicem 😂
- +1 yıl
Kalksana olum kuş yicez
- +1 yıl
Tamam la kalktım şimdi yiyebiliriz
- +1 yıl
Kuşu at bakam
- +1 yıl
Yav dün dedim ya nasıl atcam burdan
- +1 yıl
Bul bi sekilde banane
- +1 yıl
Yav nasıl bulayım
- +1 yıl
Tüh mecbur nikah kiyacaz 😀
- +1 yıl
Yapcak bir şey yok 😂
- +1 yıl
Ablamsin dünya ahiret🤣
- +1 yıl
Abimsin 🤣
- +1 yıl
Deme öyle belki lazım olurum 🤣 kuşu at kuşu evlencez bu gidişle
- +1 yıl
Lan sen de az değilsin ha ne desem suç 😂 attım attım mesajlarına bak
- +1 yıl
Tamam aşko
- +1 yıl
Aa aşko dedi şu an mecbur evleniceksin benimle 🤣🤣
- +1 yıl
Abla lafın gelişi
- +1 yıl
Ben bilmem lafın gelişi felan
- +1 yıl
Abladan aşko olmaz
- +1 yıl
Tamam tamam evlenmeyelim
- +1 yıl
Eyvallah ablam
- +1 yıl
Eyw abi
- +1 yıl
Yaşın kaç la senin 😀
- +1 yıl
Yaşımı burda yorumlarda deşifre edemem 😂
- +1 yıl
Niye abla
- +1 yıl
Abim öyle her yere güvenmeyeceksin o yüzden
- +1 yıl
Tamam aşko
- +1 yıl
Ben sana özel olarak söylerim yaşımı abisi
- +1 yıl
Tamam annem
- +1 yıl
Biri şu yorumları okusa intehar eder ha 🤣🤣
- +1 yıl
Niye bacım normal muhabbet sadece hayvan sevgisi
- +1 yıl
Abim kızma şaka yaptım bea
- +1 yıl
Yaşıyor mu kuş yedin mi
- +1 yıl
Valla o beni yedi yaşıyor o yüzden
- +1 yıl
Lan ciddiyim olum yesene ısır bi tadına bak
- +1 yıl
Gelmiyor ki elime çok huysuz bu ara
- +1 yıl
Neyse sal. Hayvani yakalarsan at ağzına
- +1 yıl
Aynen abim salınca atarım ağzıma
- +1 yıl
Saldım kuşu ama ısırttırmıyor 😀😀
- +1 yıl
Isırtmaz tabi lan sen dinazor gibi koş atla üstüne
- +1 yıl
Yavru daha abisi korkar 😀
- +1 yıl
Bisey olmaz la ye gitsin harbi
- +1 yıl
Yicem yicem
- +1 yıl
Adamsın bacım
- +1 yıl
Isıramadım ama öptüm 😍😍
- +1 yıl
Olum öyle sevgi olmaz ısır yala ye
- +1 yıl
Yav korkuyor hayvan durmuyor çok elimde kaçıp gidiyor
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
11Cevap
+1 yılaksvkdbdslöa kuşlar öyle ya sabah çok hareketli olurlar çeneleri durmaz
yattığın odadan uzağa koy sesi gelmemesi için01 Yorumla- +1 yıl
Ah o çenesi bitirdi beni ahshssjs. Alışsın yerine diye başka yere koymayayım diyorum ama mecbur artık.
+1 yılGenelde sabahları aktifler başka kuşların sesine karşılık veriyor normal yani alışmaya çalışın.
011 Yorumla- +1 yıl
Evet dışarıdan gelen kuş seslerini duydukça da bağırıyor zaten mecbur alışacağız ama alışana kadar bir çözüm lazım uykumu alamayınca bende sinirleniyorum.
- +1 yıl
Ancak yerini değiştirirsen biraz daha rahat uyku çekersin.
- +1 yıl
Yerini değiştirdim rahat olmuştu ama ikinci değiştirdiğimde yine ötmeye devam. Birde yavru olduğu için alışması açısından çok değiştirmekte istemiyorum.
- +1 yıl
Evet oda var bilemedim açıkcası.
- +1 yıl
Alışıcam mecbur ama zor olacak benim için :(
- +1 yıl
Zamanla sese karşı hissizleşirsin. Sinir olmamaya çalış sadece kuş o tabiatı gereği yapıyor. 🐦
- +1 yıl
Biliyorum tabi tabiatı o ama işte sinirliyim ne yapayım 😌
- +1 yıl
Sana bol şans 😊✨
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim lazım olacak bayaa 😂☺️☺️
- +1 yıl
😄🙏✨✨
- +1 yıl
😌🙏✨
+1 yılKafesin ustunu ört. ben öyle yapardim eskiden. artik örtmüyorum. rahatsiz olmuyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Üstünü örttüm bir şey değişmedi başka odaya aldım
- +1 yıl
kafese ışık girmezse ötmez. guneşi görünce mutlu olup, ötüyor garibim. bırak ötsün, zamanla alışırsın. çok görme kuşa.
- +1 yıl
Ötsün zaten başka odaya alıyorum ama sabah çekilmez oluyor
bebek işte sabah uyanıyor, dışardan da kuş sesleri geliyordur. onlara ulaşmaya çalışıyor
10 Yorumla
+1 yılsabahları öyle oluyolar ya keşke benim de olsa kaçmıştı yıllar önce
030 Yorumla- +1 yıl
Olmaması daha iyi gibi geldi şu an bana sesinden asla uyuyamıyorum çünkü 😂
- +1 yıl
Yok be özlüyor insan 😂😂
- +1 yıl
Diyorsun 😂
- +1 yıl
valla özlettin bak sabahın köründe kulagımı kemirirdi 😂😂 bi de kafesi hep acıktı istedigi odaya girip cıkıyodu 😂
- +1 yıl
Ooo keyfi yerindeymiş ben henüz kafesten çıkartmadım.
- +1 yıl
ya işte kafeste olmadıgı için dısarı uctu gitti zaten 😂😂
- +1 yıl
E sende ne diye o kadar rahat ettirdin onu
- +1 yıl
ya bağırıyor cagırıyor açmazsam kafesi, alışmıştı iyice 😂
- +1 yıl
Neyse artık olan olmuş yenisini al yesin başını sabahları 😂
- +1 yıl
yok be almam daha belki ilerde 😂
- +1 yıl
Niye ya al al
- +1 yıl
benım de acı cekmemi istiyon şu an 😂😂
- +1 yıl
Evet 😂😂
- +1 yıl
sen neden benden gıcık kapıyon ya 😂😂😂
- +1 yıl
Yok ya gıcık kapmadım da keşke benimde olsa diyorsun ya olsun da gör gününü diyom 😂😂
- +1 yıl
He tamam 😂😂 neşen güzelmiş ama
- +1 yıl
Sağol 😂😂
- +1 yıl
sen de sağol ne demek istek atmistim bakaydin bari 😂
- +1 yıl
Yorumlara yanıt veriyordum istekleri görmedimmm
- +1 yıl
Kafanı gömmüşsün tabi 😂😂😂
- +1 yıl
He aynen deli gibi arıyorum nasıl susturum kuşu diye 😂😂
- +1 yıl
Hala susmadı mi ya yok artik 😂
- +1 yıl
*sustururum
- +1 yıl
Üzerini tül ile kapat anca öyle susar ama hava almasını engelleme 😂
- +1 yıl
Yok şu an ötmüyor da sabah ötecek
- +1 yıl
Tamam iste tül ile sey yap 😂😂
- +1 yıl
Üzerini örtünce korkuyormuş örtmeme izin vermiyorlar o yüzden 🤦🏻♀️
- +1 yıl
Yav başka odaya koy o zaman 😂
- +1 yıl
Koyacağım bakalım sabah
- +1 yıl
Tamamdir 😂
+1 yılÜzerini örtüyor musun geceleri?
111 Yorumla- +1 yıl
Hayır örtmüyorum.
- +1 yıl
Geceleri üzerini örtersen sabah sen üzerini açana kadar ötmezler. Uyku modunda devam ederler.
- +1 yıl
Sabah örttüm bir kere ama açtığımda korkmuş gibiydi o yüzden gece de örtmedim.
- +1 yıl
Hayır, bundan korkacaklari bir durum yok. Gece ışıkları kapattığınız vakit üzerini örtün, sabah uyandığınızda açarsınız. Yaklaşık 2 senedir bizde de var, zaman zaman 6 tane oldular bir kafeste ama tek bir sesleri olmadı hiç bir zaman. 😄
-kafes büyük kafes, hemen hayvan hakları savunucukları gelmesin.- :) - +1 yıl
6 tane ve sesleri yok? Bizimki tek kişi kafesi de büyük ve benim sesimi bile bastırıyor bazen. 😀 Geceden örtersem korkmaz herhalde deneyeceğim bunu teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
Evet, yalnız olduğunun da etkisi var başka kuş seslerine tepkisinden. Olması gerekenden daha fazla ses çıkarabilir. Gönül rahatlığıyla örtebilirsin, bir zararı yok. 😌
Tam karanlık oluyor, kuşlar için daha iyi oluyor. - +1 yıl
Ev üyelerinden birine dedim kapatacağım üstünü korkar yapma öyle bir şey dedi maalesef örtemiyorum :( çünkü dediğim gibi bir kere sabah örttük açtığımız da korkmuş gibiydi.
- +1 yıl
Bana kalsa örteceğim de örttürmüyorlar 🤦🏻♀️
- +1 yıl
Ah ahh, bu büyüklerin cahillikleri bitmek bilmiyor..
- +1 yıl
Sağlık olsun, kuşları tepelerine koyardım senin yerinde olsam. Cezasını çeksinler. :)
- +1 yıl
Bir tanecik kuş var. Ninni gibi geliyor sesi diyor bir tanesi diğeri rahatsız o yüzden o sabah örtmüştü ama korktu deyip kıyamayıp açtı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
+1 yılÜstüne örtü ört kafesin
01 Yorumla- +1 yıl
Bir işe yaramıyor maalesef
+1 yılKaranlıkta dursn oda karanlık olsn sesi ckmaz
00 YorumlaKartal bakışı yap susar
00 Yorumla
+1 yılHepimizin kuşu öyle hep benden erken uyanıyor
04 Yorumla- +1 yıl
Kötü oluyor işte erken uyanması benim için.
- +1 yıl
Kuşlarda erken uyanıyorrr
+1 yılBenim kusumda sabahları ötüyor
00 Yorumla
+1 yılBenimki de sabah erkenden uyanıyor napalım
00 Yorumla
+1 yılNe güzel
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen bayaa! Güzel
- +1 yıl
Kuş cok mu kötü ötüyor ya😅 bizimde kusumuz vardi güzel öterdi rahmetli
- +1 yıl
Evet ya baya ötüyor
- +1 yıl
Allah rahmet eylesin
+1 yılKuşunu sustur sende 😂😂😂😂😂
020 Yorumla- +1 yıl
Ah keşke susturabilsem ama benim sesimi bile bastırıyor 😂😂😂
- +1 yıl
Boğazını sık susar o kanka😂😂😂
- +1 yıl
Lann kuş katili mi yapacaksın beni 😂😂
- +1 yıl
Sağa sola bak kimse yoksa kopar kafasını anne ne bağır anne kuşum kendini asmiş diye 😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Sen manyak ruh hastasısın.
- +1 yıl
Kiz şaka diyorum yaaa😂😂😂😂
- +1 yıl
Bu ne biçim şaka lan
- +1 yıl
Saka kanka oyle olurmu yaaa😂😂
- +1 yıl
Tamam tamam sus sen şimdi hayvan hakkı savunucu biri gelir görürsün şakayı 😀
- +1 yıl
Görsün yaaa saka dedik gitti kurbanda kuşu kes demedim yaaa kanka 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Sana göre şaka da onlara göre şaka olmaz bu döverler seni karışmam 😂😂
- +1 yıl
Sen varsın yanımda birsey olmaz bana
- +1 yıl
Tanışıyor muyuz 😂😂
- +1 yıl
Kiz ben Mehmet halamın kizi tanımadım beni 😂😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Lan valla manyaksın kendine eğlence buldun beni he dayak yersin 😂😂
- +1 yıl
Sen döv beni yaaa😂😂😂
- +1 yıl
Sana istek attım özelini ac yazcam snaa kanka sen benim kafadasin😂😂😂🤩😂
- +1 yıl
Yav yürü git deli 😂😂
- +1 yıl
Ben yatiyom haa iki makara yapcakdik surda tamam yaaaaa
- +1 yıl
Yav git yat sonra bakarız 😀😀😀
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer