Malum gıda boyaları var tuy renklendırıcıler vs
ve kullanılıyor


Eziyetten başka bişey değil. Hele şu pazarlarda hâlâ satılan civciv ve ördeklere çok sinirleniyorum
Küçücük kutunun içinde doldurmuşlar kuşları... bunun hakkını nasıl ödeyecekler
Cevap
3Cevap
Olur mu öyle şey yahu... Ulan hadi biz insanların canına okudunuz, güzelim hayvanlardan ne istersiniz be!
Tamam ver mıkrofonu şimdi 😄
🤣🤣
Haın bunlar ya haklısın
Dur biraz daha konuşayım, kamera nerede? Kılık kıyafetimi düzelteyim de, Oraya doğru bakayım
Hoca demeyecektım ama sarımsak yemıssın üfürüyorsun be maskede yok az o tarafta çığırsan 🤪
Şakası bir yana da, yazıktır la dilberim hayvanlara.. Ha sağlık amaçlı olarak kullanılma durumu varsa onu bilemem
Hepsinin kimyasal olduğunu düşünüyorum ve karşıyım. Doğal halleriyle çok güzeller ve gerek yok renklendirmeye
Doğru bulmuyorum. Geçen dışarıda gördüm civcivleri boyayıp satıyorlardı. Küçük çocuklar anne babasının elini tutmuş bundan al diye tutturuyorlardı.
Hem cok günah hem de çok canice.. Kesinlikle boyle bisey yasaklanmalı.. Sonucta onlar da can.
Hayvana eziyet ve haksızlık
Direkt renkli bı kuş alsa ya alan kişi
Hayvanların tüylerini sertleştirip onlara zarar vermekten başka bir şey değil
Hayir ya bence zararlı, kullanılmaması gerek
Öldürüyor kimyasallar o kuşları
Günah ya
Kötü.
Canice
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?