
Biliyorsunuz havalar çok ısındı. Sevimli dostlarımız için kapımıza bir kap su bırakmayı unutmayın lütfen.

İşe giderken ve dönüşte muhakkak kontrol ediyorum. Ben unutsam bile bizimkiler bakıyorlar yine de.
Canlılar bir şekilde açlığa dayanabilir ama susuzluğa asla.
Günde iki defa bahçeye temiz su ve mama koyuyoruz kızımla
Açlık öldürmwz ama susuzluk öldürür!
Eig için teşekkürler 🙏
Elimden gelenin fazlasını yapıyorum diyebilirim.. Hayvanlar benim zaafım ya.. Keyifli günler..
Teşekkür ederim.. 😎🍀
Cevap
8Cevap
Ben kedileri besliyorum arkadaşım köpekleri. Herkesin bilinçlenmesi gereken bir durum aslında. Koymasınlar razıyım yeterki koyana engel olmasınlar!
9. kattayım bir kere bir kedi yavruydu bizim kata çıkmış sütle besledik baya ama gitmedi bende korkuyorum zaten babam götürmüştü dışarıya sonra😔
Ve lütfen su kaplarına çöp atmamaya gayret edelim. İçine su konmuş her kabın içinde pislik var.
Koyuyoruzda birileri atıp atıp duruyor g. tlerine batıyor sanki it soylarının
Şu toplama kabı bile göremiyoruz ki artık sokaklada
Süt ve et koymaya çalışıyorum çünkü su içmiyorlar
Güzel hatırlatma maalesef bazen unutup koymuyoruz yemekden önce su vermek lazım.
Ben 4. kattan aşağıya indirene kadar komsularımız koyuyor sağolsunlar.
Bizim mahallede bir bizim Kapımızda var bir kova su koyuyoruz bütün kediler köpekler ordan içiyor
Kapıma koymuyorum
Fakat kedi köpek görünce su alıp geliyorum
Yok koymam devamlı uğraşamam görünce veriyorum
İşim gücüm var yoksa hep koyarım
Helal olsun sana ama ben yapamıyorum bunu
Sonuçta kedileri kovalamıyorum millet küfür bile ediyor neler neler görüyorum
Benim işim senin sandığın işlerden değil şehir dışına çıkıyorum hep
Ya ben rahatıma çok düşkünüm elimden geldiğince yapıyorum ama yemekle memekle uğraşamam annem koyuyor zaten
Yoksa hayvanları çok seviyorum
10 dk önce bile 2 köpek ve bir kediye yemek verdim
Ama tanımıyorum yolda gördüm ben yiyordum onlara da verdim
bir kap su bir kap ev yemeği bir kap da hazır mama..
İnsanlar birbirine bu sorumluluğu daima hatırlatmalı😇
Unutuyorm keske su koysam
Fazla hayvan yok sokaklarda
evet az once kediye verdim su icmedi sapsal
Evet her sabah aşağı inip suyu tazeliyorum 😍
Çok önemli duyarlı olalım
Koyuyoruz ama çöp toplayan amcalar suyu boşaltıp kabı alıp gidiyor🤬
yemek su onlara her şey sınırsız bizde
Dikkat etmeye çalışıyorum
Sadece su değil mamada koyuyoruz.
Arada koyuyorum
Koyuyorum arada
Evveettt
Koyarım
Hassas noktam tabiki
Elimden geldiğince
Aynen.
Evet koyuyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?