Annemin arabasını tamamen kedime göre ayarlıyoruz, kalacağımız tek yer teyzemin evi.. orada herşey kedime göre şükür ki düşeceği herhangi bi yer yok, camlarda sineklik mevcut. Dışarı çıkacağımız zamnda kuzenimin odasında bırakıyorum mama su ihtiyacını ayarlayıp max 3 saat o da.. Ya kedimle İzmir'deki teyzemin evine giderim ya da gitmem asla.. kedimi kimseye bırakmam asla ama asla da güvenmem. Zorunlu olursa da bu değişmez.