Yavru köpeği kaybettik, çok üzgünüm. Nasıl atlatacağım?

Merhabalar, biz birkaç gün önce bir yavru köpek bulduk. Bahçede yuva yaptık, besledik, ben çocuğum gibi seviyodum, hep kucağımdaydı neyse cins bir köpekmiş parayla falan almış meğerse sahibi ulaştı bi şekilde bize köpeği geri istedi ama o kadar alışmıştık ki biz geri almak istedik vermedi mecbur verdik köpeği iki gündür ağlamaktan gözlerim acıyo artık yuvasına bakıp sanki ailemden birini kaybetmişim gibi hissediyorum. Hep bizimle olacak gibi gelmişti. Aşşırı üzgünüm. Daha önce böyle bi şey yaşayan ya da bi şekilde teselli etmek isteyen biri varsa çok mutlu olurum. Gerçekten çok üzgünüm. Nasıl atlatılır böyle bi durum. Bahçeye çıkmak istemiyorum. Yokluğu çok koyuyor.
Yavru köpeği kaybettik, çok üzgünüm. Nasıl atlatacağım?
Cevapla