Sokaktan yavru kediyi eve aldım, bakımını nasıl yapmalıyım?

Hayırlı geceler arkadaşlar, 2 gün önce sokakta yavru kedi buldum. O gün hava yağmurluydu. Kediye içim acıdı eve getirdim. Gözleri çapak doluydu. Çapaktan hiç açılmadı bile. Burnundan sümük akmış. Kediyi ıslak bezle temizledim. Pet shop'tan göz damlası bide vitamin aldım. Gözüne damla akıttım, birde kediyi tekrar yıkadım. Heralde o gün yağmurda yavrucuk baya üşümüş.😔 O gün almasaydım bugün o kedi ölmüştü. Şimdi hala hapşırıp duruyor. İlk gün kucağımdan ayrılmıyor. Yatıp uyuyup duruyordu. Bugün kendisine gelmişti oyun bile oynadık ama geldi halıya kakasını yaptı. Birde ishal gibi baya curuydu. Heralde süt içirmiştim o yapmış olabilir. Kum koymuştum ama kumada yapıyor. Şimdi bir yandan bıraksam vicdanım sızlayacak. Bir yandanda temizlik takıntılısıyım. Bakımı beni korkutuyor. Kediyi bırakmakta istemiyorum. İlk günden bu yana çok alıştım. Tecrübesi olan arkadaşlar bilgilerini sunabilirse çok sevinirim.
Sokaktan yavru kediyi eve aldım, bakımını nasıl yapmalıyım?
Cevapla