Evimde çıkan böcekler için aldığım jel ile kedimi oynarken gördüm, kediler o zehri yer mi, zehirler mi?

Evden tek tük hamam böceği çıkıyordu, jel aldım sıktım süpürgeliklere. 4.5 yaşındaki kedimi dün gece mutfakta patilerinde donmuş jel kalıntısı ile gördüm. Hemen jel kalıntısını çöpe attım, baktım kendisine bir sorun yok. Veterineri aradım belirtisi yoksa yutmamıştır dedi. Jelin olduğu yerleri temizlesem yeniden evime böcek dadanma ihtimali var. Temizlemesem kedi yiyecek zehirlenecek diye korkuyorum, kimi arkadaşım da kediler kendilerine zarar verecek olan şeyleri yemezler, anlarlar, en fazla oynuyordur dediler. Jel donunca katılaşıyor, çubuk makarna gibi sert oluyor. Oynama ihtimali yüksek diye düşündüm ama yine de yemesinden, zehirlenmesinden korkuyorum.

Siz şıklardaki hangi düşünceye daha yakınsınız?
Jelin olduğu yerleri temizle, kediye güvenme. O senin görmediğin zamanlar o jeli yiyip, zehirlenir.
Jelin olduğu yerleri temizlemene gerek yok. Kediler, kendilerine zarar verecek şeyleri kokusundan, ağzına aldığında tadından anlar, yutmazlar. Zehirlenmezler, korkma.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evimde çıkan böcekler için aldığım jel ile kedimi oynarken gördüm, kediler o zehri yer mi, zehirler mi?
Cevapla