Güncellemeler
+1 yıl
İlk kez istiyorum soruyu beğenin lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
6 kişi beğenmemiş!!
Zararlı diyorlar. O yüzden ben kuşlarıma vermiyorum.
Bence zararlıdır
Cevap
6Cevap
Herşeyin fazlası zarar, kararında verilince sorun olmuyor
Benim var, arada veriyorum, ama suyunu eksik etmemek lazım
Bayat ise zararı olur. Markası güzelse bir şey olmaz sık verme sadece arada bir ver
Ben veriyorum Bı Zararı Yok
Hayır zararlı değil verebilirsin
Bilemiyorum kii
Zararlı diye biliyorum
Bence zararlı.
Bence evet
Zararlı sanırım
evet zararlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar