Bir zamanlar evde bakmıştım. Hatta akşamları yanıma alır beraber yatardık. Küçükken sevimliler ama büyüdükçe yerinde durmuyorlar. Bir tanesi kokmaz tabiki de ama bir ay sonra büyümeye başlar artık o sevimliliği kalmaz. Kızım resmine dahi bakamıyor. Bi tuhaf oluyor. İsmini dahi duymak istemiyor
Ben çok besledim kokmuyor 2 ordegim vardı sitede oturduğumuz için müstakil değil 5 katta balkonda büyüttüm köye gönderdim çok sıicoyor ördekler elime ikisini birden alınca korkudan altlarına siciyordular Kuranima ee her gün balkonu 2 defa yikiyordum cukmu versem yiyecekler herşeyi yiyorlar akşama kadar balkona gelen kargalara saldırıyordular haha safiyeydi birinin adı birinin adı diğerinin adı semsettindi özledim be o günleri köye gönderdim orada ölmüşler arada bir mezarlarına giderim ulan bak sevgiyle besleyince balkonda büyüdüler ama köye doğal ortamda öldüler sevgi önemli demekki
Evimiz bahçeli iken 10 tane aldım 4 tanesini büyütebildim, çoğunu kedi kaptı, o 4 tane horoz çıktı kedilere kafa atıyordu. Sonunda bana horozlanınca dede fişlerini çekti, masaya yemek oldular. Evde besleme çok kötü kokar, balkonda yer yaparsan olabilir ama dikkatli olmalısın, düşmesinler.
Genelde evde civciv bakimi ölümle sonuçlanabiliyor😑Civcive ev şartlarında en uygun bakım yeri kutu olarak tavsiye edilir genelde kutuya civcivin hava alabileceği birkaç delik ac. Kutunun içini de birkaç kat gazete ser. Kirledikce değiştirirsin, alirsan eğer😊yani az da olsa kokar elbet
Bilader çocukken büyütmüştü. Balkonda bildiğin ötüyordu. Ve bir gün akşam yemeğinde ne görelim. Tavuk çorbası ve pilav üstü tavuk 🐔. Çocuk çok üzülmüştü. haha 😔
Ramazan ayıydı. Valide karşı komşuya kestirmişti. Mantıken bakılacak olursa yapılır. Hayatı fazla romantizme etmeye gerek yok. Hele ki çok sevdiğimiz o tavuk 🐔 dönerleri de düşünecek olursak biz etoburuz.