Biberon ve emzik kullanıyorum. Altıma bez bağlıyorum. Köpek maması yiyorum. Sizce bunlar normal mi?

Yapan var mı benim gibi olağan şeyler mi?
Biberon ve emzik kullanıyorum. Altıma bez bağlıyorum. Köpek maması yiyorum. Sizce bunlar normal mi?
Cevapla