Evcil hayvanları ''Ücretli Sahiplendirme'' konusunda fikirleriniz nedir, samimi geliyor mu?

Şimdi yeni bir moda akımı oluştu;
Evcil hayvanları ücretli sahiplendirme...Bakın ''satma'' demiyorum, ücretli sahiplendirme...

Sosyal medyanın tüm mecralarında bu tarz ilanlara denk gelebiliyoruz.
''Canımızı, bebeğimizi, pamuğumuzu ücretli sahiplendiriyoruz, çok seviyoruz onu, ölüyoruz bitiyoruz ona, ona harika bakıyoruz. Ona bir ev arıyoruz, bak satmıyoruz ha, derdimiz para değil yani, derdimiz onu sahiplendirmek, fiyat için özele gelin...''Özele gidersen fiyat 2bin lira gardaş derler...
YER Mİ ANADOLU ÇOCUĞU?

Siz bu evcil hayvanları satma, onların deyimiyle (kılıfıyla) ücretli sahiplendirme konusunda neler düşünüyorsunuz, bu olaya müdahale edilmesi sizce de şart değil midir?

...
...
Evcil hayvanları ''Ücretli Sahiplendirme'' konusunda fikirleriniz nedir, samimi geliyor mu?
Cevapla