Kedim var ve kiracı olduğumuz evde ki kadın istemiyormuş artık kedi kedimi bırakmak zorundayım ama kötü olur mu dışarıda yaşar mı?

Kedim sokak kedisi genelde ölecek olan yavru kedileri büyütüp geri doğasına bırakıyoruz gayette tombul tombul uğruyorlar yanımıza bırakacağım yerde çok hayvan bakıyorlar bu kedimde öyle ama son zamanlarda her yerimi yara yapıp kanatmaya başladı sokağa dışarı kaçmaya çalışıyor o yüzden içim rahat gibi ama bilmiyorum ev sahibimde artık evinde kedi istemiyormuş normalde izin veriyordu kedimi bıraksam yaşar mı kendisi sizce üzülür mü falan kendine sahip çıkacak bir kedi habire saldırgan saldırıyor normalde evde asla yalnız kalmaz acaba sokakta yapamaz mı diye düşünüyorum sizce napmalıyım vicdan azabı çekiyorum şimdiden:(
Kedim var ve kiracı olduğumuz evde ki kadın istemiyormuş artık kedi kedimi bırakmak zorundayım ama kötü olur mu dışarıda yaşar mı?
Cevapla