Kedim baba oldu! Yavru kedilerin sorumluluğunun biz mi almalıyız?

Merhaba arkadaşlar lütfen fikirlerinizi söylerseniz sevinirim.
Kedim arkadaşımın kendisiyle evlendi ve 4 ay önce baba oldu. Her hafta ziyaretine gideriz kediciklerin. Şimdi sütten kesildi dört yavru kedicik , büyüdüler ve çok mama yiyorlar. Beş kedinin sorumluluğu biraz zor oluyor arkadaşıma. Dün benden yardım istedi. Baba tarafı olarak bende mama yardımında bulunmalı mıyım?
Kedim baba oldu! Yavru kedilerin sorumluluğunun biz mi almalıyız?
#ailem
Kedim baba oldu! Yavru kedilerin sorumluluğunun biz mi almalıyız?
Cevapla