Merhaba arkadaşlar lütfen fikirlerinizi söylerseniz sevinirim. Kedim arkadaşımın kendisiyle evlendi ve 4 ay önce baba oldu. Her hafta ziyaretine gideriz kediciklerin. Şimdi sütten kesildi dört yavru kedicik , büyüdüler ve çok mama yiyorlar. Beş kedinin sorumluluğu biraz zor oluyor arkadaşıma. Dün benden yardım istedi. Baba tarafı olarak bende mama yardımında bulunmalı mıyım?#ailem
Kedim baba oldu! Yavru kedilerin sorumluluğunun biz mi almalıyız?
Baba tarafı olarak sütten kesildikten sonra yarısını sizin almanız gerekirdi aslında. Ve mama konusunda yardımcı olmak zorunda mıyım dersen, aslında kedilerin yarısını sahiplenmek senin hakkın. Sen isteyipte karşı taraf vermiyorsa aslında pekte yardımcı olmak zorunda değilsin ama sen istemiyorsan evet yardımcı olman lazım. Zaten genel anlamda taktiksiz düşünülmesi lazım, ortada mama isteyen kedicikler var ve bunlar üstelik senin oğlunun kedileri. 🥺
Trol değil canım kedileri çok seviyorum ama onlarında evlenmeye yuva kurmaya hakkı var. Arkadaşımda ne zamandan beri kedimi çok beğeniyordu. Ve o teklif etti evlendirmeyi. 3 ay kadar o baktı kedime. Karı Koca 3 birlikte yaşadılar ve şimdi nur topu gibi çocukları var.