Youtuber Recep Bayraktar'ın köpeklerine el konulması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Youtube mecrasında severek takip ettiğim birkaç kanal var, bunlardan birisi de Recep Bayraktar.

Kendisi çok fazla köpek besleyen ve gerçekten evlatları gibi bakan birisi. Köpekleriyle birlikte çektiği samimi videoları ile de Youtube üzerinde çok ünlü oldu. Geçtiğimiz günlerde Dogo Arjantin cinsi köpeklerine Trabzon Doğa Parklar Müdürlüğünce el koyuldu. Bu ise bir kadının şikayeti üzerine koyuldu..

Açıkçası bana biraz saçma geliyor. Bu köpekler zaten oradan çıkmıyor ve gayet iyi bakılıyor. Neden barınakta kalsınlar ki? Siz ne düşünüyorsunuz?
Youtuber Recep Bayraktar'ın köpeklerine el konulması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla