Kedim ölüm kalım savaşında. Ne yapmalıyım çok üzülüyorum?

Kedim çok kötü bilinci gidiyor elimizden geleni yaptım kaç gün serum iğne aşı vs vs. 5 ay bende yaşıyor olacak biricik oğlum yolda bulmuştum annesi terk etmiş yağmurlu havada kıyamadım getirdim çok akıllı bir çocuk oldu. Ama ansızın fenalaştı. Kabullenmesi çok zor bir tek o yakındı bana. Arkadaş bile edinmek istemedim eve gitme sebebimdi. şimdi dayanamıyorum bana yardımcı olacak kimse de yok. Çok korkunç bir vaziyet. Allah kimseye çok sevdiği hayvan ve ya insanın acısını göstermesin. 🙏
Kedim ölüm kalım savaşında. Ne yapmalıyım çok üzülüyorum?
Cevapla