Kedimi uyurken balkona koydum sizce kötü bir şey mi yaptım, resmen uyuyamıyorum onsuz?

Arkadaşlar merabalar. Kedim 5 aylık geceleri pek yatmıyor. Gunduzlerı uyutmasakta gece çok hareketli. Malum uyurken ustumuze zıplıyor vs annemle benim için sorun değil ama ablam sıkıntı çıkarıyor. Yaz ayında oldugumuz için kapıları da kapatamıyoruz balkonda da file var atlama ihtimali de yok. Yuvasını koydum oraya yemeği suyu vs hep orada zaten gunduz ıstedıgı gbı evın her yerınde yatırıyor. Gece 12 gibi bırakıp sabah 7 gibi en geç alıyorum uyuyor orada fakat bızım yanımızda uyudugunda hiç yatmıyor. Acaba balkona koyarak kötü mü yapıyorum? Üzülüyor mudur? Ben kötü bir anne miyim 2. Günü balkona koyuşum uyku girmiyor gözüme. Ablam sorun etmese asla koymazdım ama şu an başka çarem yok..
Kedimi uyurken balkona koydum sizce kötü bir şey mi yaptım, resmen uyuyamıyorum onsuz?
Cevapla