2,5 aylık kedim var. Yalnızca bu gecelik kafesine kapatsam uyusa olur mu?

2,5 aylık kedim var. Ilk defa kedi besliyorum. Arkadaşım geldi. Evin tek sıcak odasında yatıyoruz. Kedi arkadaşımın üzerine tırmanıyor bu yüzden arkadaşım uyuyamıyor. Onu yalnızca bu gece kafesine kapatsam bir şey olur mu? Gündüzleri bazen kafesinde yatıyor ama geceleri biraz benim boynumda biraz koltuğun tepesinde yatıyor. Ne olur bir akıl verin. Evin diğer odaları çok soğuk o odalara bırakamam.
2,5 aylık kedim var. Yalnızca bu gecelik kafesine kapatsam uyusa olur mu?
Cevapla