• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Evcil Hayvanlar

Evinde Kedi Besleyenleri Eleştirmeden Önce Bilmeniz Gerekenler (Sayfa 2)

kickboxinggirl
kickboxinggirl Takip Et
Xper 7 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
7940
Yapay Zekaya Sor
Evinde Kedi Besleyenleri Eleştirmeden Önce Bilmeniz Gerekenler
Cevapla
Fal Soruları Eğitim Soruları İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
119 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

85

Cevap

106

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • KelvinJora
    KelvinJora Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Tek çocuktum ama 10 yaşından beri kedimle büyüdüm. O kardeş olmuştu bana. Velhasıl kedileri sevin kedi iyidir.

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Hayvan sevmeyen insanlardanda uzak durun :)

      Yorumla
    • KelvinJora
      KelvinJora
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • YaramazPandacık
    YaramazPandacık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Askerdeyken üşüyen kediyi parkamın içinde ısıtayım derken uyuya kaldığını gördüm. 2-4 nöbeti oldu bana 2-6 :)

    3
    0 Yorumla
  • mertcanpolata
    mertcanpolata Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Atanırsam hemen bitene sahipleniyorum daha önce vardı ama evde durmazdı sokaklarda sürterdi şimdi torunları sokakta evimizin çevresinde :) benim işim gereği 24 saat çalışmam gerekiyor haftada 3 kere evde yalnız bıraksam pek umursayacağını zannetmiyorum sence?

    0
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      YavruyKen sahiplensen en azından bir yaşına kadar o kadar süre yalnız kalmamalı :/

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      Mecbur yavru sahiplenirim büyüğü alıştıramam çünkü, öyle mi diyorsun 😕

      Yorumla
  • rundll32
    rundll32 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Kedilerin avukatlığını çok güzel yapmışsın.

    Daha önce işediği ve s.. tığı kuma defalarca ayakları ile basıp tekrar işeyip s.. ması sonra da evde ayakları ile gezip her yere bkunu sidiğinin kendisini ve mikroplarını bulaştırması seni rahatsız etmiyorsa kedinin ayaklarını da yalayabilirsin. afiyet olsun.

    1
    17 Yorumla
    • Lgbtikoruma
      Lgbtikoruma
      +1 yıl

      Kumu sık değiştirmeyenler konusunda haklısın. Catgenie adında bir kedi tuvaleti de var o tam hijyenik bir ürün. Otomatik klozet gibi bisey. Bence de kum devri kapanmali.

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      @Lgbtikoruma her çiş ve kaka yaptığında kum değiştirmedikten sonra bir anlamı yok. her seferinde bir önceki kumdan daha önceki dışkılarının kalıntıları bulaşacaktır. evin her yerine atlayıp zıpladıkları için tüm eve bulaşacaktır. kedi dışkısı ile aynı evde yaşamak çok saçma. bunu bile bile bu insanlar nasıl yaşıyor hiç anlamıyorum.

      Yorumla
    • Lgbtikoruma
      Lgbtikoruma
      +1 yıl

      Işte bir süre tolere edilebiliyor. En güzeli bahçede beslemek. Ben de sokaktan kedi aldım bir kaç tane. Evi pire bastı. Ayrıca kum olayı dediğin gibi rahatsız etmeye başladı. Hadi çok titiz değilsem onu boşver de en moral bozan sorun tüy dökmesi. Kıyafetlerime yapışması, evi kirli göstermesi, yemeklerden çıkması. Işte buna katlanamadim. Annemin bahçeli evi var ona verdim.

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      @Lgbtikoruma yemeklerden tüy çıkması dedin sabah sabah midem alt üst oldu. kedi besleyenlerden su bile içmemek lazım. nereden ne çıkacağı belli değil. ben nereden bileyim su içmeden önce o pis hayvanın bklu ayakları ile mutfak tezgahının üzerinde gezmediğini.

      Yorumla
    • Lgbtikoruma
      Lgbtikoruma
      +1 yıl

      Zaten ben yemek hazırlarken onlar da tezgaha çıkıp musluktan su içiyorlardi. :) kiramiyordum napiyim kaptaki suyu istemiyorlar di.

      Yorumla
    • Lgbtikoruma
      Lgbtikoruma
      +1 yıl

      Niye küfür ediyorsun ki. Hayret bisey ya. Insanlardan nefret etmek için hep bir sebebiniz var. Seviyordum besledim. şu an da bana uygun olmadığını anladığım için bahçeye bıraktım kademeli olarak. Eğer zararı varsa da benden başkasına olmadı.

      Yorumla
    • Lgbtikoruma
      Lgbtikoruma
      +1 yıl

      Normal konuştuğumuz u sanıyordum. Senin de bu kadar nefret etmeye hakkın yok. Gayet hijyenik bakabilen de vardır. Maddi imkanla da alakalı

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      @Lgbtikoruma küfür etmedim. sonuçta ya adından gazete bile var. bunu küfür olarak algılama. ama bu pis olduğunuzu değiştirmiyor.

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      @Lgbtikoruma a_M-k adında gazete bile var. cümle içinde fiil gibi düşün :)

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Avukatlık değil bu konuda cahil olan insanlari bilinçlendirmek. Kumaş koyarım iki günde bir degistiririm ve kabini Hipoyla yikarim. Yanlış biliyorsun ayakları sidige ve boka kesinlikle değmez eğer bu konu hakkında bir yorum yapacaksan onları diskilarken bir kere izlemelisin. evde halilarimiz krem bir tane bile leke yok ve kediler kendilerini sürekli yalarlar. Kedi sevmeye bilirsin bende evime kedi sevmeyenleri davet etmiyorum. kedileri arkadaşlarımdan daha değerli. Senin kedi besleyenleri bilgin dahilinde olmayan şeylerden eleştirmeni cahilligine bağlıyorum. Yorum yaparken saygı seviyesini aşmayan lütfen.

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      eminim değmiyordur. iki avuç kum alt üst ola ola çok temiz kalır zaten.

      Yorumla
    • yakıcıbuz
      yakıcıbuz
      +1 yıl

      @rundll32 ulan o hayvan senden daha temiz emin ol ! Kumuyla besleyen kişi ilgilenip sık sık değiştirirse bir problem olmaz hayvanlar günlerinin yarısını kendilerini temizleyerek geçiriyorlar zaten ! Dini açıdan dahi kedinin içtiği suyla abdest almanın bile hiçbir mahsuru yokken, kedinin geçtiği yerden namaz kılmanın hiçbir mahzuru yokken açık ve net kedi necis değildir diye söylenmişken senin burda yok pis kakalı demen afedersin çok gülünç ve saçma ! O hayvanlar tokalaştığın birçok insandan kat be kat daha temiz ! He bide ulan madem bu kadar temiz titizsin madeni paraları da elleme o zaman illa bir pislik mikrop arıyorsan o madeni paralarla kapı kollarıyla her temas ettiğinde de elini yıka o zaman te Allahım sabır ver !

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      @yakıcıbuz daha önce işetip sçtığı kuma ayakları ile bir daha basan bir hayvan anca sizin temizlik anlayışınızla aklanır. kumu sık değiştirenlerin en sık değiştireni bile 1 hafta tutuyor. günde 3- 4 kere işeyip s. çsa 25- 30 kere işediği kumda debelenen bir hayvandan bahsediyoruz. Dışarda güzel ama evin içinde tam bir pislik torbası.

      Yorumla
    • yakıcıbuz
      yakıcıbuz
      +1 yıl

      Allahım sen sabırlar verrr... Abicimm kedi necis değildir diye bir hüküm var evde beslenebilir diye namaz kılınabilr kedinin geçtiği yerde.. Neyin kafası bu? Tövbe haşa peygamber efendimizden daha iyi biliyorsun herhalde

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      @yakıcıbuz o zamanlarda evlerde kapı bile yoktu hayvan tuvaletini dışarıda yapıyordu. ev içine gemek için geliyordu. 1500 sene önce kedikumu mu vardı. uzatma fazla istersen. evinde kedi olanın suyu bile içilmez.

      Yorumla
    • yakıcıbuz
      yakıcıbuz
      +1 yıl

      @rundll32 Yani sen diyorsun ki haşa peygamber efendimiz veya Allahu teala bu zamanı bilmekten acizdi günümüzün şartlarını bilmiyordu o yüzden İslam dininde kedi necis bir hayvan değildir hükmü var öyle mi? Bir sie go ağzımı bozduruyorsun çok biliyorsunuz a. mk. Bide o zamanlar kapı yokmuş he a. mk yoktu çatı da yoktu hatta

      Yorumla
    • rundll32
      rundll32
      +1 yıl

      @yakıcıbuz evet aynen öyle diyorum. zaman değişti. o zamanlar çatısıs tek katlı evler vardı arabistanda. her yer kuru hava iklimi. hayvanın tuvaletini yapacağı koskoca dıaşrısı var. gökdelenlerin arasında kedi bakmak pisliktorbasından başka birşey değil. madem Peygamber efendimizin yolundasın gidip kendine baktığı kediyi mi yol edindin. o dönemde kara çarşaf vardı neden giymiyorsun. bir erkrk 3 kadın ile evlenebiliyordu neden yırtınıyorsun. vicdanını büyük peygamber ile rahatlatmayı bırak.

      Yorumla
  • nilay_97
    nilay_97 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Çok iyi olmuş. 😄 kedimle ayni tabaktan yeriz okadar seviyoruz birbirimizi

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Teşekkürler, evet bizde öyle 😊❤

      Yorumla
    • aliatabak121212
      aliatabak121212
      +1 yıl

      Aynen ama bizim ki, bekliyor :D tabağın başında biz yedikten sonra hoba saldırıyor tabağa :D

      Yorumla
  • djfurkan13
    djfurkan13 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Çok güzel bir bence olmuş. Emeğine sağlık. Hatta şu an kucağımda da kedim var. 😊

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Tesekkur ederim :) kedinizede saygilar sevgiler :D

      Yorumla
    • djfurkan13
      djfurkan13
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • iremmms
    iremmms Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Cok güzel bir bence olmus ellerinize sağlık valla

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Tesekkur ederim mutlu oldum :)

      Yorumla
  • degermi
    degermi Takip Et
    Bilge Yaş: 50
    +1 yıl

    Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler. Bunun köpek için olanınıda yazabilirmisiniz lütfen

    3
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Daha once kopek besleme deneyimim olmadi ama kopeksever arkadaslarimdan yardim alip yapicam:) oneriniz ve yorumunuz icin tesekkurler :)

      Yorumla
  • Lousios
    Lousios Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Biz de yıllarca kedi besledik. Hiçbir zararları olmadı ama uzun süredir bizim kedimiz yok. Dedemlerde 7-8 tane var. Arkadaşım 1 yıldır evinde besliyor. Ben de her gittiğimde severim. Çok da akıllı. Ve evde bir zararı olmadı kimseye.

    1
    0 Yorumla
  • Madeinmerdivenaltı
    Madeinmerdivenaltı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hep bir kedim olsun istedim. Ailem yukardaki maddeleri düzüverdi. Ama ayrı eve çıkınca bir tane erkek kedi sahiplenecegim 😊 erkek erkege takiliriz 😂

    1
    0 Yorumla
  • Ver_Kurtul
    Ver_Kurtul Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    https://hizliresim.com/Mk14XQ
    Buda benim kedim Mario

    1
    0 Yorumla
  • Senhepmavikal
    Senhepmavikal Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dewey adlı bir kitap okudum bir kesinin hayatını anlatıyor kediler gerçekten muhteşem ve asil hayvanlar o kitabı okumamış olsam inanmazdım dedikleriniz çok doğru

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      bende okudum o kitabı muhteşemdi :)

      Yorumla
  • RabiaAslan
    RabiaAslan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bendede var 1 tane kapıları açıyordu artık level atladı buzdolabını açıyor 😂😂😂

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Bizimkiler hep alttan acıyor bozdular kapıları :D

      Yorumla
    • RabiaAslan
      RabiaAslan
      +1 yıl

      :D bizimki kuluba asılıyor 😂😂 çok yaramaz çook

      Yorumla
  • Buse-naz
    Buse-naz Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Çok guzel ve dogru asi ruhlu ve basına buyruk tavırlarını cok seviyorum

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      😊🐈

      Yorumla
  • Getoutmyway
    Getoutmyway Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Benim kedi benden yaşlı neredeyse. 😂😂😂Abi muamelesi görüyor benden resmen.

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      bir sure sonra oyle oluyorlar gercekten :D benimki teyze moduna girmeyebasladi

      Yorumla
    • Getoutmyway
      Getoutmyway
      +1 yıl

      Çok ağır takılıyo takım elbise tespih felan alıcam bu gidişle 😂😂😂😂

      Yorumla
  • _Gencaver_
    _Gencaver_ Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Besleyenlere lafım yok ama ben sevmiyorum maalesef ツ eline sağlık güzel bi' bence

    2
    0 Yorumla
  • intimacy06
    intimacy06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Muhteşemsin.
    Kediyi parazit yüzünden eve almıyordum.
    Ama bir daha düşünüp bir Ankara kedisi almam lazım.
    Teşekkürler.

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Ben teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • ibrahimc
    ibrahimc Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Kediler çok sevimli hayvanlardır bide çöp atarken konteynerden aniden çıkmasalar daha sevimli olabilirler 😄

    2
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Ama çıkmasalar çöp üstlerine düşecek :)

      Yorumla
  • selcukbey
    selcukbey Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl

    Kocaman bahçem var içinde 5-6 tane kedi var. Hatta yemek saatimi öğrendiler akşam arkadaşlarınıda alıp geliyorlar :))
    Defalarca anne olan bir kedim vardı. Öyle hareketleri vardıki hayvan demezsiniz

    1
    0 Yorumla
  • handöö
    handöö Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ayy tam benim ponçigi anlatmışsın ya sabahları bacaklarıma dolaşıp sürtünüyo sevince hırrr diye ses yapıyo falan elimde olsa dötünü bile yicem o derece. Şu canlıyı sevmeyene burdan bir patii 🐾🐾👊

    1
    0 Yorumla
  • DaNGeR1905
    DaNGeR1905 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Kedinin biri apartmana musallat oldu. Ha bire 1. veya 2. kata sıçıyordu afedersin kaba oldu ama. Güvenlik kamerasından yakaladım.. Demek bu kedi doğuştan özürlü :D

    0
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kedilerinde insanlar gibi psikolojik rahatsızlıkları olabilir :)

      Yorumla
    • DaNGeR1905
      DaNGeR1905
      +1 yıl

      yakalasaydım gösterirdim ona :D kedi bakmışlığım çok var. Ama genel tercihim köpek :D

      Yorumla
  • foreveres
    foreveres Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    kedilerden nefret ederdim ta ki ev arkadaşımın kedisi ile tanışana kadar. büyük bir aşk yaşıyoruz.

    1
    0 Yorumla
  • ARMAGEDON99
    ARMAGEDON99 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    ''bi tas su verdin diye kölen olacak değil size yalakalık yapmaz'' nedir ya kedileri nankör olarak adlandıran insanlar neyse sende köpeklerin sadıklığını kölelik ve yalakalık olarak adlandıran bir cahilsin, yazık sana! herşey iyi güzel ama BEĞENMEDİM!

    1
    9 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Orayı tekrar oku istersen sadece başlıkta "kediler nankör köpekler ise sadiktir" ifadesi geçiyor. Köpeklere sarf ettiğim herhangi bir yazı yok. yazım sadece Kedilerle ilgili. beğenmemis olmana saygı gösteriyorum ama köpeklerin sadikligini yalakalik olarak nitelendirecek hiçbişey yazmadım.

      Yorumla
    • ARMAGEDON99
      ARMAGEDON99
      +1 yıl

      şunu yazan sen değil nisin yani? ''Sen kediye bir tas su verdin diye kedi senin kölen olacak değil. Kediler asil ve karakterli hayvanlardır. Size yemek verin su verin diye yalakalık yapmaz. Onlar ne zaman isterse o zaman sevebilirsin.''
      bu şekilde anlatılmaz ben sokakta su veya yemek verdiğim köpekler ve kediler peşimden ayrılmıyolar ve bu kölelik veya yalakalık değil aksine ufacık bir iyilik için bile ne kadar sadık ve karakterli bir davranıştır bunu böyle adlandırman çok yanlış ve saçma ben bundan bahsediyorum! herneyse.

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Ben yine köpek ile ilgili bişey yazdığımı goremiyorum

      Yorumla
    • ARMAGEDON99
      ARMAGEDON99
      +1 yıl

      doğru, böyle yapan her hayvana karşı yanlış bişey yazmış oluyosun

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Hayor olmuyorum bu senin yanlis gorusun. kesinlikle kabul etmiyorum bunu

      Yorumla
    • ARMAGEDON99
      ARMAGEDON99
      +1 yıl

      neyin kafası ya bu? yalanmı atıyorum yukarda yazdığın şeyi yazıyorum buraya farkında mısın kendinde misin? etmezsen etme senin kabul etmemenle olmuyo sen sadık olan hayvanları köle ve yalaka diye adlandırıyosun al buda sana kanıt daha nesini kabul etmiyosun ya neyin kafasındaısn hala? yanlış yazmışım evet haklısın demen gerekirken dediğine bak, kendi halinde takıl

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Senin dusuncen yanlis ve ben bunu degistiremem

      Yorumla
    • ARMAGEDON99
      ARMAGEDON99
      +1 yıl

      ben sana neden yanlış bişey söylediğini kanıtlarken sen sadece senin düşüncen yanlış diye zırvalayıp duruyosun aynı şeyleri tekrarlamaktan öteye gittiğin yok, bişey kanıtlayamıyosan susmalısın onu demesi gereken benim çünkü yanlış olan senin düşüncen, ben sana senin düşüncen yanlış ÇÜNKÜ böyle böyle dedin diyoken sen bişeyler saçmalıyosun konuşmayı burda bitir canım fena halde sıkıldı

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Hehe oyle ;)

      Yorumla
  • 20nisan
    20nisan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Onlara göre sen onun insanısın hoşuma gitti bu cümle 🙂

    1
    0 Yorumla
  • pinArdogAn864
    pinArdogAn864 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kedi almak istiyordum benceyi okudum fena gaza geldim 😂😻

    1
    0 Yorumla
  • Canefşan
    Canefşan Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Tüm bunlara rağmen apartman dairelerinde kedi beslemek uygun değildir. Kedinin tüyleri eve hatta yemeklere dökülebilir. Kedilerden hastalık da geçebilir. Komşular rahatsız oluyorsa eve koymamak uygun olur. Komşularımızın rahatsız olmamaları için kedi sevgimizden feragat etmeliyiz. Şu dünyada insandan değerli hiçbir şey yoktur.

    0
    3 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kediyi veteriner e götürüyorsan niye hastalık geçsin ki? Birde komşular ne için rahatsız olacaklar?

      Yorumla
    • yakıcıbuz
      yakıcıbuz
      +1 yıl

      insandan değerli hiçbir şey yoktur mu? dünyanın anasını s. iken tür insanoğlu yalnız

      Yorumla
    • Canefşan
      Canefşan
      +1 yıl

      Kediyi daireden dışarı çıkarmak icap ediyor. Apartman önünde, merdivenlerde olunca komşulara rahatsızlık verebiliyor. Eve misafir gelenler kediden korkabiliyor. Komşu hakkı dinimizde çok çok önemlidir.

      Yorumla
  • EliteZade
    EliteZade Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bizim peder sorun ediyor. Yoksa, Pet Shop'a gider kendime kedi seçerim.
    Üstelik bakımı köpekten çok daha kolay. Üstelik, gezdirme derdin de yok.

    0
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Babamda çok karşıydi. bir gün o yokken yolda yavru kedi bulup eve getirdik ve eve geldiğinde okadar sevdiki Şu an el üstünde tutuyorum hayvanı :) kedi almaya gelirsek sahiplenme ni öneririm :)

      Yorumla
  • Lovestoryy
    Lovestoryy Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ayy nankör onlar diyenlere güzel giydirme. Kediler en asil ırktır. 😻

    1
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Evcil Hayvanlar konusunda 401 cevap paylaştı.

    Kediler asildir istediği zaman sizinle oynar köpek gibi yalakalık yapmaz.

    1
    0 Yorumla
  • destorex
    destorex Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende kedi istiyorum ya keşke korkmasam beslerdim :((

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Umarim korkunu asarsin :)

      Yorumla
    • destorex
      destorex
      +1 yıl

      keske ya aslinda cok seviyorum hayvanlari ama korkuyorum yani birazda huylaniyorum

      Yorumla
  • Poihvvxsd
    Poihvvxsd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    onu seveceğim diye ellerim kollarım tırmık olmak zorunda değil..

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Sevmek zorunda değilsin zaten. Sevenleri engellemeiyin elestirmeyin yeter.

      Yorumla
    • Poihvvxsd
      Poihvvxsd
      +1 yıl

      ne eleştiricem ya.. kendi fikrimi söyledim

      Yorumla
  • Cilekaski
    Cilekaski Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bencen için teşekkür ederim
    Muzdarip oldugum konuya deginmissin:)

    1
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl

    * Kedi çamurlu ayağı ile evimize giriyordu her taraf çamur oluyordu.

    * Babamın halası evinde kedi besliyordu, onlarda kalan misafirin bebeğinin kolunu tırmalayarak bebeği öldürmüştü kedi.

    * Bir kere bahçemizde beslediğimiz kediyi babam sevmek isterken bacağını tırmalayarak yara yapmıştı. Evet nankördür.

    * Kedinin tüyleri arasında patojenik mikroplar bulunur ve insanı bulaşıcı mikropların bulaşmasına sebep olur.

    3
    32 Yorumla
    • flawlesss
      flawlesss
      +1 yıl

      Soylediklerinin hepsi palavra. Bende evimde kedi besliyorum evet oyun oynamak isterken tirmaliyorlar. Evimde bebekte var o bebeğe hiçbir zarari yok kokluyor bebeği ve anlayip gidiyor. Tuylerine gelince tuylerini ekmek arasi yapıp yiyebilcegimizi söylemişti bir veteriner

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      @flawlesss Gözlerime mi inanacağım sana mı? ayrıca sana yalan borcum yok. Afiyet olsun bu arada

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kediler istemedigi halde sevmeye calisirsaniz saldirmasi normaldir.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      @kickboxinggirl kedi kendi gelip sürtünüyordu bacaklarımıza. Annesi bahçemize bırakıp gitmişti. Babam da sahiplenip besliyordu bahçede.

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kucuk bir yaradan bahsediyo olmalisin o zaman

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Hayır, kanamaya sebep olan ve 1 ay yeri iyileşmeyen bir kocaman yara

      Yorumla
    • flawlesss
      flawlesss
      +1 yıl

      Tırnaklarını kesseydiniz. Sizde kediyi nasıl yetistirmissiniz arkadaş kaplanmis gibi bahsediyorsun

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      @flawlesss bu mu sizin hayvana merhametiniz? Yazık değil mi o hayvan tırnağı mı kesilir onun? Bir de hayvan haklarından bahsedersiniz. Kaç sefer saldık gitsin yaşasın doğada diye geri geldi, yoksa evde hayvan tutulmasına karşıyız ailecek. Yapmayın öyle şeyler yazıktır hayvan

      Yorumla
    • CrazyyYazarcik
      CrazyyYazarcik
      +1 yıl

      Yok artik. Daha neler!!!

      Yorumla
    • flawlesss
      flawlesss
      +1 yıl

      @CrazyyYazarcik Hayvanların tirnagini kesiyorlar bilmiyorsan soyliyim ben hatta kedilerin tirnak makasi bile satılıyor. Bu kadar çok tırmaliyorsa uçlarını kesersiniz olur biter bir aci hissetmiyorlar merak etme. Ben de iki tane kedi besledim besliuorum da tabiki kendi kedilerimi kesmedim tirnaklarini. Bunu herkes yapıyor bu kadar yadirgamana gerek yok.

      Yorumla
    • flawlesss
      flawlesss
      +1 yıl

      Benden daha cok merhametli olamazsin emin ol hayvanlara karsi.

      Yorumla
    • Kararsızım_
      Kararsızım_
      +1 yıl

      @flawlesss sokaktaki kedilerin tırnaklarını kesilmez. Çünki başka savunmaları yok. Kendi dış etkenlere karşı koruyamazlar. Ayriyetten @nükleerteorinin dediği şeylerin çoğu kısmı doğru. Çalıştığım yerde kedi kapının önüne düzenli olarak gelirdi ve biz onu beslerdik elimle bile besledim onu. Kucağıma alıp severdim oda önümde yatardı sevilmek istediği bariz belliydi benim elimi çizdi 1 kez kolumu çizdi birkez ve sol kolumu ısırdı 1 kez. Halbuki sürekli beni görmesine benden mama yemesine rağmen. Nükleerteori haklısın dostum. Üstelik bende sokaktan yavru kedi alıp besledim arka bahcemde ona yer verdim. Adını sisi koydum kedi mamaları süt nelerle besledim. 4. gün kaçtı gitti. Yani bunu kişiselleştirmenize gerek yok yalan falan diye ama bence güzel olmuş seninde kalemine eline sağlık :)

      Yorumla
    • CrazyyYazarcik
      CrazyyYazarcik
      +1 yıl

      @flawlesss sana demedim yok artik diye atlama hemen. En bastaki yoruma dedim. Ne meraklisiniz millete saldirmya be!

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      10'u aşkın kedi besledim.
      Ne bebek katili çıktı, ne vücutta ağır yaralar açtı, ne tüylerinden hastalık bulaştı. Birazda sahibine bağlı diye düşünüyorum.

      Yorumla
    • Kararsızım_
      Kararsızım_
      +1 yıl

      @Nyhuf bebek katili 🙈😂😂

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      Öyle bir yazmış ki kediyi yerden yere vurmuş resmen. :d@Kararsızım_

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      @Kararsızım_

      Yorumla
    • Kararsızım_
      Kararsızım_
      +1 yıl

      @Nyhuf biyerde haklı ama :d

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      @Kararsızım_ Kedidir ne yapsa yeridir. Kedi sevmekten vazgeçmem, isterse gelsin suratımda uyusun :D

      Yorumla
    • Kararsızım_
      Kararsızım_
      +1 yıl

      @Nyhuf suratımda uyusunmu ksjdjsj

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      @Kararsızım_ He ya :D

      Yorumla
    • Kararsızım_
      Kararsızım_
      +1 yıl

      @Nyhuf döverim dicemde parçalar o beni hdjdjd

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      @Kararsızım_ Kediler normalde ısırdığı zaman kemiğine kadar geçirebilir dişlerini. Ama okşayan eli tanıdıklarından öyle bir diş atıp, oynaşır sadece :P

      Yorumla
    • Kararsızım_
      Kararsızım_
      +1 yıl

      @Nyhuf benim parmağımdada kolumdada izi kaldı ://

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      @Kararsızım_ Öyle kendinden geçip mıncırırsan olacağı o :D İnsan gibi sev.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      Kedi tırnağı kesilmek için yaratılsaydı, sürekli uzardı belirli bir seviyeye kadar uzamazdı. Ayrıca eğer kedi eğitiminden haberiniz varsa kedilerin tırnağının kendilerini bitlerden temizlemek için kullandıklarını biliyorsunuzdur. Hayvanların tırnağını kesen, çoğalmasın diye kısır yapan zihniyet gelmiş benim gözümle gördüğüm şeylerin yalan olduğunu söylüyor. Gözlerime mi size mi inanacağım?

      Yorumla
    • TheCilekli
      TheCilekli
      +1 yıl

      evde bakılan ve parazit tedavileri olan kedinin tırnaklarının kesilmesinde bir sakınca göremiyorum ki bahsettiğim tüm bilgiler yanlış. tırnak tüm canlılarda sürekli uzayan birşeydir. sokaktaki kediler tırnaklarını ağaç gövdelerine sürterek törpülerler bu yüzden tırnakları belirli bir seviyede kalır. evde bakanlar ise kedi mobilyaları tırmalamasın diye kediye özel bir eşya alırlar kedi ihtiyaç duydukça onu tırmalayıp gerekeni yapar. kedi aşısızsa bebekte ölür kistte olur. sonuçta sokakta yaşamış ve çoğu mikrobu tırnak aralarında taşıyan bir hayvan. ha şu bitleri temizlemekte yarıyor kısmına da bildiğin kahkaha attım. kürdanla kafandaki bitleri temizlemeye çalış bakalım başarılı olabilecek misin :D benim de köpeğim var ve kısırlaştırdık. neden dersen kedi ve köpekler yavruladıkları zaman genelde en az 3 tane yavru yaparlar. her yavruya bir süre sonra yuva bulmak gerekir yoksa maddiyat yetmeyebilir bakmak için. fakat görüyoruz ki devam edicem

      Yorumla
    • TheCilekli
      TheCilekli
      +1 yıl

      fakat görüyoruz ki görüyorsunuz ki dışarıda bir sürü kedi köpek var zaten sahipsiz aç kalan açlıktan ölen diğer pislikler tarafından eziyet gören tecavüze bile uğrayan bir sürü sahipsiz canlı var. ve üstelik bu köpeklerin yarısı sokak köpeği değil cins köpekler. bir hevesle alınıp büyüyünce sokağa atılan cinsten köpekler. ben köpeğimi kısırlaştırdım çünkü yavru yaparsa o yavruların akıbeti belli olmayacak. belki sahiplendiremeyip barınağa bırakmak zorunda kalacağım çünkü bu bir köpek ve evde 4 tane köpeğe birden bakabilecek hem maddi durumum yok hem de ailemin manevi desteği. şu ülkede insanların bile canı kıymetli değilken hayvanlara ne olur sen düşün. sağdan soldan duyduğun kulaktan dolma bilgiler ile hiç araştırma bile yapmadan gelip burda yalan yanlış bilgiler verme sana zahmet. önce bir kedi al, besle, tecrübe et ondan sonra konuş.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      @TheCilekli ben kedi, köpek, tavşan, kaz, ördek, tavuk, hindi besledim kendi çiftliğimizde ve bakımını yaptım ne olup olmadığını bilmesem burada ahkam kesmem. Seni biri kısırlaştırırsa nasıl olur? Böyle bir vahşeti yapan insan bana hayvan bakmaktan bahsediyor. Asıl komik olan bu. Tekrarlayayım yazdığım şeyleri gözümle gördüm. Bebeği öldüren kedi özenle bakılan kediydi. Apartmanda yaşayan kedinin aşı olmadığını düşünmen de başka türlü absürt bir düşünce. Hayvanlara eziyet edip gelip burada hayvan haklarından bahsetmeyin. Madem hayvanların çoğalmasıyla bakamıyorsan sahiplenmeyeceksin. Hiç bir hayvanın Allahın verdiği yetkisini elinden almaya hakkın, hakkınız yok! Kedilerin kendi kendini temizlediğini ve asla su kullanmadığını da biliyorsundur ve iyice araştırırsan üzerine su dökülen kedilerin zatürre olduğunu da öğrenmişsindir.

      Yorumla
    • TheCilekli
      TheCilekli
      +1 yıl

      çiftlikte beslemekle olmuyor beslemiş olmuyorsun. çiftlikteki her köpeğe parazit aşılarını yaptırdın mı? kedilere aşılrını yaptırdın mı? kendin ilgilenince parazitler gitmez öyle tabi

      Yorumla
    • TheCilekli
      TheCilekli
      +1 yıl

      ben çalışıp kendime bakabilecek durumdayım ama köpekler öyle değil insana muhtaçlar doğaları da kalmadı avlanıp karınlarını doyursunlar o yüzden en mantıklısı kısırlaştırmak. hiç allahı falan katmayın şimdi en son ne zaman bir sokak köpeğinin karnını doyurdun? ben bugün doyurdum kapımın önünde uyuyor hatta şu an

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      @TheCilekli hayvan kısırlaştıran bir hayvansever değil sadece cani olabilir.

      Yorumla
  • KsHiloş
    KsHiloş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kedilere bayliyorum ya köpekler gibi katil değiller.

    0
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Bu sekilde soylemeyelim iki hayvanda beslenmek icim baska hayvanlari öldürüyorlar. Aslinda bizde beslenmek icin hayvanlari kesiyoruz. Yani hicbirimiz katil degiliz aslında :/

      Yorumla
    • CrazyyYazarcik
      CrazyyYazarcik
      +1 yıl

      Bazi kopekler zararsiz oluyor mesela bizim kopegimiz... Yavru kediler yanına gidiyor sadece cilgınca kokluyor😂

      Yorumla
  • Veterinerian
    Veterinerian Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kızgınlığa geldiğinde çokta güzel işeyip koku bırakıyor her yere 😊

    0
    7 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Tabiiki o da dogru ama dogrudan Mesaneyi boşaltmiyor sonucta :D

      Yorumla
    • Veterinerian
      Veterinerian
      +1 yıl

      Mesaneyi boşaltsa çok daha iyi o kokuyu çeken bilir 😂

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Erkeklerin daha yogun bir koku oluyormus galiba. bizimkiler disi hep ayni yere yapiyilar hemen siliveriyorum

      Yorumla
    • Veterinerian
      Veterinerian
      +1 yıl

      Benim evdeki kedi Allah tan daha başlamadı o işlere ama müşteriler isyan ediyor ertesi gün kısırlaştırmaya getiriyor

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Biz hala kisirlastirmadik kiyamiyoruz ameliyat olmsina

      Yorumla
    • Veterinerian
      Veterinerian
      +1 yıl

      10 dakika işi bilen bir yere götür ertesi gün normal hayatına devam eder. Evde yaşıyorsa hele ki 4. 5. Katın altında oturuyorsanız tehlike de var bazen kafayı sıyırıp camdan atlıyorlar

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      😬😬😬

      Yorumla
  • hidden_hidden
    hidden_hidden Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110
    +1 yıl

    kedilerı severım evımde su an yok ama önceden besledım

    1
    0 Yorumla
  • Berum
    Berum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Laf edenlerle bu konuda diyaloga girmek bile bos. Onlar hayvan sevmenin ne kadar huzur verici oldugunu anlayamazlar.

    2
    0 Yorumla
  • xsananex
    xsananex Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Besleyenlere sevenlere lafım yok kendi seçimleri fakat ben kedileri sevmiyorum.

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Hayvanlara zarar verilmediği sürece benim için bir mahzuru yok :)

      Yorumla
    • xsananex
      xsananex
      +1 yıl

      Yok ya ben kıyamam öyle bir şey yapmam.

      Yorumla
  • Kediseverkedicik
    Kediseverkedicik Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Kediler çok harika hayvanlar!!

    #Kediseverkedicik

    1
    0 Yorumla
  • _öykü
    _öykü Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir kedim var ve kimin ne dediği zerre umrumda değil, her şeyim o benim. Çok seviyorum, o kadar çok seviyorum kelimeler yetmez anlatmaya. 💕

    1
    0 Yorumla
  • sıkılmışçocuk
    sıkılmışçocuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    heeeh!!! Şimdi prim yapmaya çalışan abazan elemanlar basar konuyu!!

    Evde kedi beslenebilir. Ama bence onuda abartmamak gerek.

    0
    0 Yorumla
  • berraeva
    berraeva Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    bende dinen caiz olduğunu yeni öğrendim benim asıl anlamadığım evde köpek beslek caiz değilde kedi beslemek niye caiz köpek bu kadar pis mi

    0
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kediler heryerlerini yalayarak temizlerler. kopeklerde bu yok maalesef o yuzden

      Yorumla
    • berraeva
      berraeva
      +1 yıl

      köpeklerde yalanıyo ama bildiğim kadarıyla

      Yorumla
  • Kayıkçınınküreği
    Kayıkçınınküreği Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben yinede "köpekler" diyorum :)

    2
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kedi kopek ayrımı yapmiyoruz aslinda hedef kitle evinde hayvan bakanlari elestiren insanlar:)

      Yorumla
    • Kayıkçınınküreği
      Kayıkçınınküreği
      +1 yıl

      Onlar esas evcillestirilmesi gereken kişiler aslında.

      Yorumla
  • fafur
    fafur Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    Nankör olmaları yaygın bir inanış. Ben de öyle düşünüyordum. Okurken ders aldım.

    0
    0 Yorumla
  • Mystery203
    Mystery203 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Harika olmuş ya çok doğru :)

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Tesekkur ederim :)

      Yorumla
    • Mystery203
      Mystery203
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek :)

      Yorumla
  • Yağmur_68
    Yağmur_68 Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok çok güzel olmuş 💕 Kedi sevilmez mi ya 😍😍

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48
    +1 yıl

    yıllardır kedi ile yaşarım. kedi candır.

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kesinlikle :)

      Yorumla
  • TaşPrenses
    TaşPrenses Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Belki de en saçma olanı dördüncü madde :D

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Evet bilgisi olmadan konusan insan sayisi cok fazla :)

      Yorumla
  • Tipitip-xoxo
    Tipitip-xoxo Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Çok iyi olmuş kedi alasım geldi 😄

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Almak yerine sahiplenmek cok daha guzel olur :)

      Yorumla
  • civcik1
    civcik1 Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Eline sağlık severek okudum güzel bilgilerdi

    1
    1 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • gökyüzümgri
    gökyüzümgri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Insanlarin kedileri neden sevmediklerini benim gibi anlayamayan biri daha 😊 Eline sağlık 😊

    2
    0 Yorumla
  • la_luna
    la_luna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Harika bir bence olmuş, ellerine sağlık

    1
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • la_luna
      la_luna
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • ErdmAkblt08
    ErdmAkblt08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kedi sahibinin leşini yer ama köpek sahibinin ölüsünün yanında nöbet bekler buna da cevap ver evime kedi alacam la

    0
    2 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kedinin açlıktan beni yiyecek kadar zamanda beni eşim dostum bulamazsa yalnızım demektir. Ve bu yanlız zamanlarımda yanımda o durmuşsa yesin yani. Öldükten sonra bedenimin ne önemi var artık. Komsular kokumdan buluncaya kadar kaç parça yiyebilirki. Mezara sokacaklari kadar bedenim kalsın yeter

      Yorumla
    • ErdmAkblt08
      ErdmAkblt08
      +1 yıl

      Tamam da kediye ondan nankör diyorlar işte köpek yemiyor sahibinin etini ama kedi yiyor okey ;)

      Yorumla
  • Atarlıçikileta
    Atarlıçikileta Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Kac yil kedim var onlar varken cok cok iyiydim asil onlar gitti ben hasta oldum.:(

    0
    0 Yorumla
  • Sinsirellanız
    Sinsirellanız Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Kedi çok bakmak istiyorum ama o sesi varya tüm içimi kaldırıyor çok korkuyorum

    0
    0 Yorumla
  • bilgisayarcı42
    bilgisayarcı42 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Onlara göre o senin kedin değil sen onun insanısın

    Hahahahhahaha yarıldım gülmekten 😄😄😄😄😄

    1
    0 Yorumla
  • siyahhhbeyazzz
    siyahhhbeyazzz Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    kedileri oldum olası sevemem ben , zararım dokunmaz tabi ama tiksiniyorum

    1
    0 Yorumla
  • mertbkl
    mertbkl Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    O değil de, kediler mi yemek verelim diye yalakalık yapmaz 😄 Güldürdün şu an 😄

    3
    0 Yorumla
  • XoxBurak
    XoxBurak Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Köpekleri niye gömdün ki şimdi 😂
    Ellerine sağlık 👍😊

    0
    4 Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Kopekleri gommedim. cok kullanilan bir kalibi baslik olarak kullandim. Yazim sadece kedilerle ilgili herhangi bir kıyaslama soz konusu degil

      Yorumla
    • XoxBurak
      XoxBurak
      +1 yıl

      Köpeklere yalaka demişsin çok ayıp

      Yorumla
    • kickboxinggirl
      kickboxinggirl
      +1 yıl

      Demedim.

      Yorumla
    • XoxBurak
      XoxBurak
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Kaç kez işimi iptal ettim kucağımda uyuduğu için.

    8
    1 Yorumla
    • filofobik
      filofobik
      +1 yıl

      www.facebook.com/Kaplang%C3%BCl-329192100454494/

      Yorumla
  • Devamını Gör (71)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Evcil Hayvanlar > Benceler > Evinde Kedi Besleyenleri Eleştirmeden Önce Bilmeniz Gerekenler
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Kedi Sahiplenmeden Önce Bilmeniz Gereken Bazı Şeyler! 24 cevap verildi
Kedinizi Evde Yalnız Bırakırken Dikkat Etmeniz Gerekenler 22 cevap verildi
Kedi Besleyenlerin İyi Bildiği Gerçekler 103 cevap verildi
Kedi Sahiplerinin Bilmek İsteyeceği Şeyler 9 cevap verildi
Evimizin Neşesi Kedilerin Bakımında Dikkat Edilmesi Gerekenler Burada! 55 cevap verildi
Sevgili Dostumuz Kediler İçin Alınması Gereken Temel Eşyalar 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨