AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Ellerine sağlık okuduğum en iyi benceydi.
Tesekkur ederim :)
Bunu mutlaka anneme okuyacağım belkide senin sayende bir kedim olur😂😂
Umarim :)
Ellerine sağlık güzel bir bence olmuş 😊
Tesekkur ederim :)
Evde kedi bakılması caizdir. Dolaştığı yerde namaz kılınır, içtiği sudan abdest alınabilir. Kediler en temiz hayvandır. Hz. Muhammed'in mürteza isimli bir kedisi bile vardı.
Bu yanlış bilgi
Ve kediler nankördür eğer sahibi evde oldüyse kedi yüzünü yer
Hadi ya :D en cok sen biliyon :D
@kickboxinggirl
Evet biliyorum çünkü bizim komşu evinde olmuştu kimse yoktu kedi yüzünü yediği anlasildi
Ölüsünü yer bunu herkes bilir ama hadis i serif e bu yanlis bilgi deme gibi bir hakkin yok
Yok daha neler. Yuzunúmu yer? Senden daha sadiktır o kesin😑
@CrazyyYazarcik @kickboxinggirl
Evet yüzünü yedi kedi bu da anlaşıldı yalan soylucek halim yok inanmayabilirsin kedi nankördür benim fikrim senin fikrine de saygim var
@kickboxinggirl
Hadis şerif olan doğru bilgi haklısın onu yanlışlıkla yazmışım özür dilerim
Türkiyedeki kedi önyargısı hep cahillikten.
Kesinlikle
Bomba bence olmuş eline sağlık bendede var 2 tane
Tesekkur ederim bendede 2 tane var :)
Ben de exotic shorthair cinsinden almayı düşünüyorum.
para vericeksen bir kediye en iyisine ver serval al
@TheBlueAce ben parayla alım satıma karşı olsamda exotic için sağlam bir adres verebilirim
@FirstC exotic shorthair daha sevimli
@TheBlueAce exotic shorthairden bahsediyorm zaten. İran kedisinin bir cinsi :))
@FirstC o zaman serval nerden çıktı?
servalı ben dedim
özür dilerim yorumları tam okuyamamışım :(
sıkıntı değil serval bir numaradır
Exotic 1 numaradır
@TheBlueAce her cins kedi bir numaradır. Hayatınıza deysin yeter..
Kedim yok ama eline sağlık güzel bence olmuş
Begenmenize sevindim 😊
😊😊
Kedileri sevsemde , köpekler kadar sempatik ve cana yakın bulmuyorum. Evimde köpek beslemeyi kedi beslemeye tercih ederim.
Ben yine de karşıyım çünkü hayvanların yeri doğadır evler değil.
Tabiiki oyle ama sokak artik onlar icin yeteri kadar guvenli degil. Evde bakmak onlar icin bir iyilik aslinda.
Ne açıdan güvenli değil
Kedi etiyle lahmacun yapan cok yer var desem. Kışın saklanacak az yer olmasindan dolayi cogu donarak ölüyor. Sokak hayvanlarini da her mahalle beslemiyor maalesed
Tamam da doğadaki canlılar bir denge halinde. Soğuktan ölmeleri doğal bir olay onlar ölecek ki yerlerine yenileri gelsin. Eğer bütün kedileri doğal şartlardan kurtarırsak bu sefer doğada kediler çoğalır ve bir süre sonra başka türlere yer kalmaz. Doğanın dengesini bozmuş oluruz. Soğuktaki bütün canlıları eve mi alalım yani?
Ayrıca kedi etiyle lahmacun ilk defa duydum. Eğer gerçekten böyle bir şey varsa bunun çözümü kedileri eve doldurmak değil onu yapan yerleri kapatmaktır.
Ilk kedim yagmurdan ipislakti ve yaklasik 2 aylikti pesime takildi ve dayanamadim eve aldim. ikinci kedim facebookta ilanda gordum oda 1.5 aylik hasta ve gozleri yoktu. Şu an ikisiylede cok mutluyum. Hayat boyle olmeleri lazimdi diyip sokakta biraksaydim daha mi iyi olurdu hayir. butun hayvanlari kurtaramam ama birkactanesiyle farkindalik yaratabilirim
Sokakta bıraksaydım derken eğer yaralıysa sakatsa tabi ki iyileştirmemiz lazım benim bahsettiğim onları alıp eve kapatmak. Düşünsene seni bildiğin alışık olduğun bir dünyadan alıp tamamen doğana aykırı bir dünyaya hapsediyorlar. Ne hissederdin? Gerçekten çok acıyorum hayvanlara.
Genelde sokaktan alinanlar oraya alismis büyük kediler degil kaybolmus hasta yavru kediler oluyor zaten
Kedileri çok severim ama sanki dinimizde cezalandırılmışlardı. ya da başka hayvandı galiba
Cezalandirilan domuz diye biliyorum. cezasida kafalarini kaldiramamalari galiba
Çok güzel bir bence olmuş gerçekten.
teşekkür ederim :)
Kim ne derse desin. Beslerim
:) :)
yavru kedileri daha çok seviyorum :)
Herseyin yavrusu sevilir ya zaten :)
Coook güzel bir bence olmuş
Teşekkür ederim :)
kedi besleyen biri olarak sevdim :)
Sevindim :)
BAYILDIM !! eline emeğine sağlık 👏🏼
Teşekkür ederim :)
Harika bir bence, emeğine sağlık! 😊
Tesekkur ederim :(
:) :)
Güzel çalışma teşekkürler 👍🏼
Ben tesekkur ederim :)
Aa olmaz ilk ben teşekkür ettim 😄
Müslüman kılıklı iranda evde hayvan beslemek bile yasak. Herşey yasak *mk ülkesinde.
Üzüldüm bu duruma
kediniz yavrularsa bir yavrusunu alabilirmiyim :)
Kisirlastirmayi düşünüyorum :D
kedi seven besleyen kızlar psikolojik sorunlu oluyor genelde
süper olmuş eline sağlık 😊
Teşekkür ederim :)
Kediler güzel ve sevimli yaratiklardir severim
Evett:))
Kedi sevgisi imandandır (Hz. Muhammed)
Hayvanlari sevmek beslemek sevaptir
Kedi candır ya. Laf edeni keserimmm 🔪🔪
Bugune kadar evimde 20 tane kedi besledim net yani
Eline sağlık en sevdiğim hayvandır kediler
Tesekkur ederim :)
bende kedileri seviyorum
Çok güzel ve açıklayıcı olmuş tebrikler
Abi kedi gibi bir şey yok yaaa
Çok güzel bir yazı olmuş 😍
Teşekkür ederim :)
Ben bir kere hayvansever değilim kedileri de sevmem
Onlara zarar vermediğin surece önemli degil
Kediler candır ❤️❤️
🐈❤
çok güzelmiş. kedi forever.
Teşekkürler ❤🐈❤
3. madde çok hoşuma gitti :)
Görünce ısırmak geliyor hepsini
ay yerım hepsını. bende alcam ilerde
Kedi besleyesim geldi
Cok tüy sorunu var mı? Beslemek isterim.
Tüy döküyor mevsimsel olarak ama aşıları tam ise bir sorun olmaz. Ama tüy görünce mideniz bulanır ve katlama diyorsanız tavsiye etmem. bizim koltuklar tüy içinde kalıyo supuruyoruz şekli ama rahatsız oluyoruz. Yani tamamen size bağlı :)
güzel bence böyle insanlara sinir oluyorum
Gereksiz ve isine geldigi sekilde yazilmis bence bu. kedi tüyü nu yuttugunuzda kanser olabilme riskinden haberiniz var mı acaba
4 yıldır kolumda yatıyor birlikte uyuyoruz öpüyorum sarılıyorum. Çok sağlıklıyim kedimde öyle
Sana saglikli kedinle mutlu gunlr diliyorum. benim evimden uzak dursunlarda
Murteza mu muezza mı?
Müezza
@Ukalaa07 :) :) çok güzel bir yazı olmuşş sarı kediyeee bayıldım..
Tesekkur ederim :)
rica ederimm :) senin kedin varmı?
Evet 2 tane
annen kızmıyor mu?
Yok cok seviyor. Hatta birinin miyavlarken anne dediğini iddia ediyor :D
hııımmm... kıskandım seni... negüzel kedi besliyonn..
Harika bir yazıydı teşekkürler...
ben teşekkür edeirm :)
süüüüüüüüüper
@Quality41
Malesef :D
bakabilecek olsam hemen bir yavru kedi alırım
harika olmuş :)
teşekkür ederim :)
eve kedi almam her taraf parazit kaynar.
Kedini veteriner e götürüp aşılarını yatırmazsan öyle bir durum söz konusu olur. çocuğun oluncada grip olursa ve doktora götürmezsen evde mikrop dolu olur. Birde böyle düşün :)
niye kediye masraf yapayımki? anasız babasız bir yetime veririm
Öyle de yapabilirsin. Masraf olarak göreceksen bakmanın bir anlamı yok zaten :)
Ama böyle dürüst ol işte hastalık falan bahane para vermek istemezsin :)
hastalık bahane degil gerçegi masrafta bunun getirisi yani sebep sonuc ilişkisi yoksa emin ol kediyide köpegide senden cok severım :D
bütün sokak kedilerini evine doldur o zaman...
Kediler candır 😊
Sonuç gidip kedimi alalım
Hayir. Kedi besleyenleri bu bilgiler okumadan elestirmeyin
Eleştirmiyorum
Çok önem taşıyan hayati bilgiler
Kedi candır can.
Kediler adamdır.
Eline sağlık
Tesekkur ederim :)
:) tatlış minnoşlar
çok tatlılar
Güzel bence olmuş
👏👏👏👏👏
Bende istiyorum 🙂
hadi bize gel kedi sevelim. Gelirken kedi de getir
Hıı kandırıkçı
Güzel