Merhabalar arkadaşlar
Evcil Hayvan dostlarımız için bir bence kaleme aldım. Umarım hoşunuza gider.
1- Hazır kış modunu açtıysak...

Ya şunların şirinliğine de bakın. Kedime yelek girdirmek resmen işkence gibi olsa da onu soğuktan koruyabilmek için her şeyi yapabilirim. Artık evde mini bir festival haftası var. Tüyleri kabarmadan bence asil bir tarz yaratmak mümkün.
2- En renkli desenler benden size gelsin.

Kamuflaj deseni vay be tıpkı asker komando kedisi gibi duruyor. Bu yelek takıntım nasıl başladı böyle ya bu hayvanlar her mevsim tüyleri var diye korunmasız kalmak zorunda değiller.
3- Hem rahat hem sıcak

İsterseniz satın almak yerine kendiniz de örebilirsiniz. Pamuksu doku da ipler örgü seçenekleri renkli bir dünya bence önceliğimiz her zaman hayvanlar olmalı.
Kediler aşktır...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 