Kedi Yeleği Deneyimim: İlk Gün Dram & Kaos, İkinci Gün 'Açılın Pist Benden Sorulur'!

Merhabalar arkadaşlar

Evcil Hayvan dostlarımız için bir bence kaleme aldım. Umarım hoşunuza gider.

1- Hazır kış modunu açtıysak...

Kedi Yeleği Deneyimim: İlk Gün Dram & Kaos, İkinci Gün Açılın Pist Benden Sorulur!

Ya şunların şirinliğine de bakın. Kedime yelek girdirmek resmen işkence gibi olsa da onu soğuktan koruyabilmek için her şeyi yapabilirim. Artık evde mini bir festival haftası var. Tüyleri kabarmadan bence asil bir tarz yaratmak mümkün.

2- En renkli desenler benden size gelsin.

Kedi Yeleği Deneyimim: İlk Gün Dram & Kaos, İkinci Gün Açılın Pist Benden Sorulur!

Kamuflaj deseni vay be tıpkı asker komando kedisi gibi duruyor. Bu yelek takıntım nasıl başladı böyle ya bu hayvanlar her mevsim tüyleri var diye korunmasız kalmak zorunda değiller.

3- Hem rahat hem sıcak

Kedi Yeleği Deneyimim: İlk Gün Dram & Kaos, İkinci Gün Açılın Pist Benden Sorulur!

İsterseniz satın almak yerine kendiniz de örebilirsiniz. Pamuksu doku da ipler örgü seçenekleri renkli bir dünya bence önceliğimiz her zaman hayvanlar olmalı.

Kediler aşktır...

Kedi Yeleği Deneyimim: İlk Gün Dram & Kaos, İkinci Gün 'Açılın Pist Benden Sorulur'!
Cevapla