Benim havhavcik suyu cok seviyor pet shopun tavsiyesiyle aldigim sampuan cok harika ve keyifle kuvetten cikmiyor bile. Bilmiyorsak bile uzmanlardan tavsiye almaliyiz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Teşekkürler faydalı bilgiler için 💖💖 Rɑnɠɾɑsiyą 🤗
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
keşke alerjim olmasaydı köpeğim olsun çok istiyorumm :(
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Keşke bi hayvanım olsaaa, yemin ederim kurban olurum Allahın yarattığı dilsiz tüm canlılara 🥰
Maalesef evcil hayvanım yok. Ama güzel ve bilgilendirici bir çalışma olmuş. Tesekkurler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben kedimi hiç yıkayamıyorum, kaçmaya çalışıp tırmalıyor ve çok korkuyor, suyu sevmiyor. Bir iki kez deneyip bıraktım ama yine de çok temiz ve çok güzel kokuyor
Köpekler özeldir çok doğru dediniz hatta tüm hayvanlar özeldir böyle şeyleri açığa çıkarmak çok güzel bir şey umarım Türkiye olarak hayvan sevgimiz sahada artar
Kızlar Ne Diyor
Kedisini keyifle tırmalanmadan yıkayabilen vae mi cidden? Öyle şansım olsa nadiren de olsa banyo gerekiyor. Her yere çıktığı için patileri kirleniyor.
Çok tatlışlar ya çok bilgilendirici olmuş tebrikler
hayvan sevmeyen insan sevemez. Kesinlikle katılıyorum.
Tüylü dostum yok maalesef ama olsa alırdım kesin...
Harika bir bence!✨❤️😻 Kesinlikle patili dostlarımız banyoyu cok sevecek..
Hayvanlar da insanlar gibi iyi koşullarda bakılmaya ihtiyaç duyarlar ve bunu hak ediyorlar 😍
Benim havhavcik suyu cok seviyor pet shopun tavsiyesiyle aldigim sampuan cok harika ve keyifle kuvetten cikmiyor bile. Bilmiyorsak bile uzmanlardan tavsiye almaliyiz
Teşekkürler faydalı bilgiler için 💖💖 Rɑnɠɾɑsiyą 🤗
keşke alerjim olmasaydı köpeğim olsun çok istiyorumm :(
Keşke bi hayvanım olsaaa, yemin ederim kurban olurum Allahın yarattığı dilsiz tüm canlılara 🥰
Mükemmel çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten herşeyi hakediyor bu güzel dostlarımız
Hepsi çok güzel sessiz dostlarımıza ekstra önem vermeyi seviyorum
Bir evcil hayvanım yok ancak olsaydı muhtemelen ona da çok iyi bakar yumuşacık olsun diye türlü türlü şampuanlar alırdım :)
Hayvanlarla vakit geçirmek gerçekten huzur verici bayılıyorum.
Bir kedim ya da köpeğim olsa çok güzel olurdu ama yok 😑
En sadık dostlarimiz hayvanlardirr benimde var herkesin tatmasi gerek bir duygu :))
Offf bayılıyorum kedi köpeğe ama evde besleyebilir miyim bilmiyorum
Puffy love cok iyi hemde kocaman bir kutusu var urunu bol hemde kopegimin tuyleri yumusacik oluyor
Şu an barınaktaki yavru köpekler için çok güzel fikirler edindimm.
Maalesef evcil hayvanım yok. Ama güzel ve bilgilendirici bir çalışma olmuş. Tesekkurler.
Ben kedimi hiç yıkayamıyorum, kaçmaya çalışıp tırmalıyor ve çok korkuyor, suyu sevmiyor. Bir iki kez deneyip bıraktım ama yine de çok temiz ve çok güzel kokuyor
Benim patili dostumu suya soksam gerisi gelecek kdjd
Denemedim henuz Şu an kullandigim baska bi marka var memnun degilim
Evcil hayvanım yok derdim de yok balığım var oda yeni 😊
kedim benim canım ya kimseyi sevmediğim kadar onu seviyorum o da aynı şekilde
Bir gün patili dostum olursa dikkate alacağım bunları.
PuffyLove ürünleri çok iyi, aile dostumuzun köpeğine bu üründen satın almıştık ve gerçekten ^^
Kedim bu bilgiler sayersinde artık daha mutlu olacak teşekkürler 🥳
giflere bakarken içim bir hoş oldu gözlerimden kalpler çıkacaktı
harika , golden cinsi köpekler daima ilgimi çekmiştir
Erkekler Ne Diyor
Denemediğim güzel görünen bir marka ilk fırsatta deneyeceğim
Güzel , ve yardımcı içerik için teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.
Masum dostlarımız için bu kadar güzel ve faydalı ürünler ürettiğiniz için teşekkür ederiz.
kedim var ben neyle yıkanıyorsam onuda onunla yıkıyom
Kedim var ve sadece 1 kez yıkadık o da ilk sahiplendiğimiz zaman
Ver bakiyim babaya bir pati dedikten sonra dilini çıkarıp pati vermesi
Biz kendimize doğru düzgün şampuan alamıyoruz. Sabun neyine yetmiyor..
Aga bee kedileri çok seviyorum bee ısırmak istiyorum
Teşekkür ederim sevimli dostlarımız için çok faydalı bir yazı kaleme alınmış. Teşekkürler
Bu patili dostu veterinere sorsan şampuan içinde fikir verir6
bizdede bi pisicik var yıkayabilirim diyen buyursun :D
Onlar en iyi dostlarımızı. Herşeyin iyisine onlarda layıktır.
Lütfen sahipleneceğiniz hayvanların bütün bakımlarını yapın. Sonra gaza gelip bir tutku ile sahiplendiğiniz hayvanları sağa sola bırakmayın.
Bizim koca oğlanı keşke yıkatabilsem ama yanına yaklaştırmıyor suyu gördüğünde
Köpekler özeldir çok doğru dediniz hatta tüm hayvanlar özeldir böyle şeyleri açığa çıkarmak çok güzel bir şey umarım Türkiye olarak hayvan sevgimiz sahada artar
Bu özel koku bazı insanlarda lazım. Çünkü o Kadar kirlenmiçtki.
Bilgiler faydalı olmuş. Ama ben tüy alerjisi nedeni ile beslemiyorum
Ben de isterdim bir tane dostum olsun böyle😊Banyo yaparken aldığı keyfi izleyip vakit geçirmek çok isterdim
Çok tatlılar şampuan kullanırken çok temkinli olmak gerek veterinerden yardım almak çok iyi olacaktır
Köpekleri kedilere nazaran daha çok severim.. muhabbet kuşum var besliyorum.. maşallah 🧿 çok güzel konuşuyor.. 🌹
Valla bizim kedi yavruluktan beri yıkandığı için alışkın yıkanmaya hiç kaçmıyor kızmıyor ama kurulanırken biraz kızıyor olur o kadar
😂 evcil hayvan olarak kedi köpeğim olmadı yüksek derece allerjim var o yüzden benden uzak olmaları daha iyi
Beslediğimiz hayvanlar için en iyisini seçmek isteriz ve bunun yanında onun psikolojik tepkileri çok önemlidir
Katili dostlarımızın banyosu süper oluyor zevkli ben arap sabunu kullanıyom tüyler bambaşka
Teşekkürler bilgiler için. Düşünmek gerek bu canları da.
güzel kızım için kendine yakışan şampuanlar açısından fikir verdi eyvallah
ay çok şekeler ya şunlara bak tatlışilar akşama kadar baksam resimlerine bıkmam yaa
Bilgilere dayanarak artık uygun bir şekilde temizliğini yaparım ヅ
Patili dostlar banyoda her türlü zor anlar yaşatır gibime geliyor
Mükemmel ötesi harika şeyler paylaşmıssiniz teşekkür ederim.