Yakin zamanda aldim. Arçelik daha uygun fiyatliydi. Bosch baktim ama gereksiz pahali. Klimalar uzun ömürlü olduğu için ve kolay kolay ariza yapmadığı için marka ve kalitesine güvendiğin zaman sorun yok. Zaten İstanbul da yazin en fazla 2 ay kullanılıyor. Samsung windfree özelliği olan klimalar çok iyi tam benlik ama o da nerdeyse iki katıydı. Arcelik aldığıma memnunum, sessiz ve hiç sorunu yok, tavsiye ederim.
Altus ta Arçeliğin ürünü. O guruptan bir seçim yaparsam öncelikle altusa bakarım sanırım. Arada fiyat farkı dışında önemli bir fark yok diye düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yakin zamanda aldim. Arçelik daha uygun fiyatliydi. Bosch baktim ama gereksiz pahali. Klimalar uzun ömürlü olduğu için ve kolay kolay ariza yapmadığı için marka ve kalitesine güvendiğin zaman sorun yok. Zaten İstanbul da yazin en fazla 2 ay kullanılıyor. Samsung windfree özelliği olan klimalar çok iyi tam benlik ama o da nerdeyse iki katıydı. Arcelik aldığıma memnunum, sessiz ve hiç sorunu yok, tavsiye ederim.
Altus ta Arçeliğin ürünü. O guruptan bir seçim yaparsam öncelikle altusa bakarım sanırım. Arada fiyat farkı dışında önemli bir fark yok diye düşünüyorum
Tercih meselesi tabi ama bence kalite farkı var
Klima bende baş ağrısı yapıyor ve alerjimi tetikliyor. O yüzden söktürdüm. Evim yazları dahi serin oluyor zaten.
Ne güzelmiş. Temmuz sıcakları bazen çok rahatsız ediyor. Diğer evi yenilerken klima taktırmayı düşünüyorum
Senin işin çok tadilat filan ama klima hassasiyetin yoksa mantıklı tabii
Samsung rüzgarsız olanı belki daha az rahatsız edici olur. Araştırmak lazım
Evet
Daiken kaliteli
GS nin sponsoru bir marka. Kesinlikle almam
Klima kullanmıyorum
Daıken inerler
Klima kullanmıyorum ki.
Mitsubishi kullanıyorum
Klimamız yok☹️
Beko klima
Vestel
Arçelik
Klima Kullanmıyoruz