Alışveriş & Hediyeler Ev için klima alırken hangi marka daha mantıklı ve uzun ömürlü olur? Muhammes2525 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler5 ay Az yakan Ev için klima alırken hangi marka daha mantıklı ve uzun ömürlü olur? Cevapla Marka Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ErdalK Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 99% 5 ay Toshiba ve Mitsubishi en iyisidir. Orta seviye istersen Carrier. 0 9 Yorumla Muhammes2525 5 ay Pahali mı Yorumla ErdalK 5 ay Evet. Carrier biraz daha ucuz. Midea var ki bence fiyat performans oranı en iyisidir. Az yakar. Yorumla Muhammes2525 5 ay Carrier ne malı Yorumla Muhammes2525 5 ay Midea ne malı Yorumla ErdalK 5 ay Midea Çin malı. Piyasadaki birçok ürün aslında onların fason üretimi. Piyasanın sanırım üçte biri. Yorumla Muhammes2525 5 ay 17 m2 kaç gider klima Yorumla ErdalK 5 ay 12000 BTU Yorumla Muhammes2525 5 ay 9 bin düşük mü olur Yorumla ErdalK 5 ay Evet. Soğutur ama çok zorlanır. Ömrü uzun olmaz. Yorumla
balli_lokkma Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% 5 ay ben direkt samsung lg gibi bilindik bir marka alirdim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 5 ay Uğur al pisman olmazsin yillarca hem kışın hem yazın kullandik ve kullanıyorum halen 0 2 Yorumla Muhammes2525 5 ay Ugur türk mali Yorumla Cevap sahibi 5 ay Evet farkindamisin bilmiyorum ama Algida dolaplarıda uğur 😂😂 Yorumla
Morumsuu011 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 5 ay Baymak tereddüt etme 0 1 Yorumla Muhammes2525 5 ay Iyi mi enerji tasarruf ediyor mu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Toshiba ve Mitsubishi en iyisidir. Orta seviye istersen Carrier.
Pahali mı
Evet. Carrier biraz daha ucuz. Midea var ki bence fiyat performans oranı en iyisidir. Az yakar.
Carrier ne malı
Midea ne malı
Midea Çin malı. Piyasadaki birçok ürün aslında onların fason üretimi. Piyasanın sanırım üçte biri.
17 m2 kaç gider klima
12000 BTU
9 bin düşük mü olur
Evet. Soğutur ama çok zorlanır. Ömrü uzun olmaz.
ben direkt samsung lg gibi bilindik bir marka alirdim
Uğur al pisman olmazsin yillarca hem kışın hem yazın kullandik ve kullanıyorum halen
Ugur türk mali
Evet farkindamisin bilmiyorum ama Algida dolaplarıda uğur 😂😂
Baymak tereddüt etme
Iyi mi enerji tasarruf ediyor mu