En gıcık olduğum ev işi kesinlikle ütü. Temizliği falan bir şekilde yaparsın da ütü ayrı bir sabır istiyor. Bir gömleğin kolu düzelir, bu sefer yakası bozulur; yakayı düzeltirsin, başka yer kırışır. İnsanı gereksiz yere uğraştıran, bitince de pek mutlu etmeyen bir ev işi bence.
Resimle mutfağın alakası nedir hahaha.. valla ben saat 13 ten beri mutfaktayim actim müziği.. keyfim çok yerinde.. harika bence.. temizlik bitti şimdi yemek maratonu :)).. sevmediğim ev işi pek yok ya hepsiyle aram iyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
temizlik falan.
En gıcık olduğum ev işi kesinlikle ütü. Temizliği falan bir şekilde yaparsın da ütü ayrı bir sabır istiyor. Bir gömleğin kolu düzelir, bu sefer yakası bozulur; yakayı düzeltirsin, başka yer kırışır. İnsanı gereksiz yere uğraştıran, bitince de pek mutlu etmeyen bir ev işi bence.
Jetgiller diye bir çizgifilm vardı küçükken onda oaravan arkasına atıyırdu ütükenmiş şekilde çıkıyordu öyle bişe olsa keşke
Keşke 😂😂
Resimle mutfağın alakası nedir hahaha.. valla ben saat 13 ten beri mutfaktayim actim müziği.. keyfim çok yerinde.. harika bence.. temizlik bitti şimdi yemek maratonu :)).. sevmediğim ev işi pek yok ya hepsiyle aram iyi
Resimi çok sevdim zaten beni resimlerimde nezaman alaka gördünki😅 ne yemek yaptın bakalım
Kabak dolması yapicam.. kızım hiç sevmiyor.. hahaha yaşasın kötülük :))
Hahaha bende kuru köfte, patates kızartması, zeytinyağlı biber dolması bird ehavuçlu cevizli kek ve çikolatalı poğaça yaptım. Ne alaka bilmiyorum garip bir kombo oldu bende bitirdiğimde güldğm😅🥳
Tatlılardan birini yollarmisin ben de yok tatlı olayı :)(
Olur yollarım bücürler çikolatalı poğaça çok sever ondan al
Toz almak sinir bozucu hemen geri tozlanıyor
Aynen kuru polarlı bezle almak lazım
Toz almak diyorum, ben de en uzun ev işi.
Mutfak dolaplarını silmek, dolapların içini üstünü silmek, bazanın altını silmek, avizeleri silmek, aboooo
Evin büyük olmasından kaynaklı temizlik.
Çünkü her defasında farklı insanları bulup temizletmekten artık gına geldi.
1 perde asmak
2 tam eve yaklaşmışken markete gitmek ula
Kapıya gelmişdsin ayakkabını öıkaracakken girme girme... marketten şunu al da gel😅
Gelde deli olma ula😂
Perde asmak toz almak
Yani perde her zaman olmuyor ama ütü evet bend e sevmem
Her zaman olmuyor elbet olunca da yoruyor
Çamaşır yıkamak
Makina yıkıyor yahu
Yer silme olayını sevmiyorum
Vileda ile yap ya da ıslak kuru süpürge😅
Hepsini yapıyorum zaten de, sevmiyorum 😂😂
😅😅
Perde asmak 😅
Sanki her gün perde aıyoraun😅
😅😅
evde boş boş oturmak 🤣
En yorucu iş haklısın😅🥳
Bulaşık sinir bozucu bişey
BuDolabi temizlemek terapi gibi geliyor bazen
Gel benim buzdolabımıda temizle
Sende bedava adam arıyorsun hee
Mentor Olcan diye evinde temizlemion
Hahaha yok yahu yoruldum sabahtan ebir mutfaktauım yeni oturdum
He he kesin ne yemek yaptın bakayim öyle buzdolabını bedava temizlemem işime gelen yemek varsa anca
Hepsine gıcığım 😀
Bişey yapma hizmei tut
Yemek yapiyorum sadece😀
Bulaşık ütü
Bulaşık makinası var yahu ama boşaltma kısmı diyorsan milyondefa haklısın
Ben boşaltmayı daha çok seviyorum elim o suya ya da kirli bulaşığa değsin sevmiyorum
Aynı kızım gibisin he
Ahahahs ben pek ev işi de sevmem evde kalmayı da sevmem biz yeni nesil böyleyiz
Toz almak
Ay evet o da gıcık haklısın
Perde asmak
Yahu her gün perde mi asıyorsunuzda
Olsun
Ütü perde asmak
Ütü everit çok gıcık
Bilmem şu an düşününce hepsi kötü geldi yemek yapmak dışında severek yapıyorum onu 😊
Ev işi yapmayı çok seviyorum ama ütü yapmayı sevmem 😄
Perde asmak sanirim. Hic asmadim umarim asmam da
bulasik makinesini bosaltmak
Elektrik süpürgesi açmak
Ütü ayyy nefret ediyorum
Camları açıp evi havalandırmak
Dolap düzenleme o atılacak bu şuraya konacak vs
bulaşık makinası boşaltma
Ütü kaç tane ütü kırdım bu yüzden
Hepsi
Perde takmak🙄
Cam silmek :d
Ütü ve bulaşık
Cam silmek
Evi süpürmek
Bulaşık
Ütü yapmak..
Perde takmak..
Süpürmek 😩
ütü yapmak
Süpürme
Bulaşık
Ütü yapmak