Çocukken çok yaramazdim ağaçta sağ kolumu kırdım ondan bı alçı yedim sonra kavgada yumruk attım bileğimi catlattim ondan bir alçı yedim ( sen birde karşıdakini gör 😂🤣) sol koluda salıncakta sallanıp atlarken catlattim sonra bisiklet yarışında da kolu dirsekten çıkardım hep alcilik oldu bunlar 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ay geçmiş olsun.
Hayır çok şükür gerek kalmadı. Ama sargıya çok maruz kaldım. Sürekli bileğim burkulur.
Size de geçmiş olsun. Teşekkür ederim.
Teşekkürler.
Evet trafik kazasında ayağım kırıldı 8 ay önce iki ameliyatla ayaga kaltık çok şükür sizede geçmiş olsu acil şifalar dilerim
Teşekkür ederim.
Evet geçmiş olsun zor durum ben 1 ay aldılar deliriyodum nerdeyse
Teşekkürler.
Geçmiş olsun, alcı daha taze gibi. Bir de kasınmaya baslayınca yorum alalım bu daha ne ki :)
Teşekkür ederim. Ben bunu bugün çıkarırım.
Kırık nerede bilmiyorum ama yamuk kaynaması ayakta büyük problem
Kırık, çıkık, çatlak yok doku ezilmesi var dediler ama neden alçıya aldılar ben de anlamadım.
Yine de dinleyelim uzmanları bi bildikleri vardır :)
😃 bakicaz.
Yok daha önce böyle bir durumda kalmadım... geçmiş olsun Ustam hayırdır?
Teşekkürler hocam. Metal bir parça, çalışırken azan ayağıma düştü. İş ayakkabısının korumalı ucuna değil biraz gerisine düşünce ezdi biraz dokuları.
azan kelimesini klavye eklemiş. Bakmadan yolladım.
Doku tarvması ise neden alçıya alındıki başaka şüpheli durum olabilir
Doktor kız kıyak geçti bence. Atel atalım rapor yazalım sana dedi. Tamam dedim 😃
Bi ortopediye de git dedi ama...
Puhahahah altında başka bir detay var usta bu işin Vaybe cazibeya bak cazibeye
😃
Usta ben diyorum sana seden her türlü cazibe var ama sen kendine fazla mütevazilik yapıyprsun diye
Şu bacak görüntüsü bi kadında olsaydı demediğinizi bırakmasdınız
Kendi adıma konuşayım öyle sorulara zaten yazmıyorum. Ayrıca çok az bir kısım görünüyor. O da kıl yumağı gibi. Kim ne desin buna zaten 😃
Tamam işte kıldan bahsediyorum bende
Yine kendi adıma yazıyorum öyle sorulara da yazmıyorum.
Hatta bence aşırı değilse almasınlar sürekli. Şahsen ben hayatımdaki kadının her halinin tadına bakmak isterim.
Ooo cidden mi
Farklılığı ve değişikliği dışarda aramak bana göre değil.
Evli misiniz
Hayır.
Şu resimdeki hayvan vaşak mıydı
Profil vaşak, duvar kağıdı karakulak.
Kedigiller ıyyy vahşi hayvanlar
Evet.
Diz kapağımı çatlamıştım alçıya alındı 2 hafta alçıda kaldı sonra 1 haftada normal sargıda kaldı iyileşti daha sonra
En son bisikletten düştüğüm zaman kolumu kırmıştım alçıdaydı
Alınmıştım bir kere, geçmiş olsun
Teşekkür ederim.
Alındım, geçmiş olsun
Teşekkürler.
Alındım, geçmiş olsun
Teşekkürler.
Geçmiş olsun alınmadım
Evet parmagimi kırmıştım komik zamanlardi
Küçükken 2-3 kere alınmışımdır
Evet sağ kol sol. kol 🤣😂
Ne yaptın reis 20 kişiye birden mi girdin
Çocukken çok yaramazdim ağaçta sağ kolumu kırdım ondan bı alçı yedim sonra kavgada yumruk attım bileğimi catlattim ondan bir alçı yedim ( sen birde karşıdakini gör 😂🤣) sol koluda salıncakta sallanıp atlarken catlattim sonra bisiklet yarışında da kolu dirsekten çıkardım hep alcilik oldu bunlar 😂
Çok fazla hatta evde rekor bende
Hayır, geçmiş olsun
Teşekkürler.
Evet kafamı kolumu omuzumu kırdım bacaklar sağlam
Sen ne yaptın Suriye'de cephede falan mı savaştın
Evet qğwğsğsğ
Anladım reis saygılar.
Ee nasıl toparladılar seni kaynak mı yaptılar vida ile mi tutturdular
Önce kaynak sonra vida
İyi bari sağlam bir usta tamir etmiş güle güle kullan
Eskisinden sağlam olmuştur 😃
Ahah teşekkürler 🙏
2 yıldır sağlamım ya sorun yok şükür
Yok hayır
Bu ara da geçmiş olsun
Teşekkürler.
Alınmadım
Alındım evet
Evet
Aman allah korusun
Hayırr
Ayyy hayr
Evet Bir Çok Kez.
Alınmadım.
Hayır
Allah korusun.
Evett
Yokkkk