Arkadaşlar evimizle ilgilenemiyoruz, ilgilenen kişinin de işi oluyor vs sizce çözüm nasıl olmalı yabani otlar için, evin kenarına ve iki metre önüne beton, geri kalanı mıcır attırsak nasıl olur?
Bahçedeki yabani otlar için en hesaplı çözüm ne olur, beton mu mıcır mı?
Beton en kestirme çözüm tabi ki ama su geçirgenliği sıfır, ileride çatlarsa ot yine çıkar. Bir de pahalı. Mıcır daha hesaplı, yabani otları tamamen engellemez ama yavaşlatır, altına yer örtücü bir bez (jeotekstil) serersen daha etkili olur. O bez + mıcır kombini en mantıklısı, hem su geçer hem ot zor çıkar. Eğer ilgilenemiyorsanız, bez + mıcır + kenarlara taş döşeyin, yılda bir ilaçlama yapmanız yeter. Beton pahalı, ayrıca ileride kırmak da dert. Bence mıcırdan şaşma. Ot ilacı da var, onu da düşünebilirsin ama sürekli tekrar gerekir.