Bence küçük şehirde yaşamak daha iyi, tek kötü yanı sıkılmak. Onu da bir şekilde halledersen tadından yenmez.
1 ay
Bence küçük şehirde yaşamak daha iyi, tek kötü yanı sıkılmak. Onu da bir şekilde halledersen tadından yenmez.
Kesinlikle katılıyorum, küçük şehirde huzur çok başka. İnsanlar daha sakin, trafik derdi yok, komşular tanıdık, her şey elinin altında gibi hissettiriyor. Sıkıntı dediğin de genelde alışkanlık meselesi, kendine uğraş bulunca geçiyor. Büyük şehir avantajlı tabi kariyer, sosyal olanaklar, gece hayatı falan ama insanı yoruyor, paran olsa bile yetmiyor bazen. Huzur arıyorsan küçük şehir, hırs ve koşuşturma istiyorsan büyük şehir. Şartlara göre değişir, yaştan da. Ben de küçük şehirden yanayım açıkçası.
Küçük yeşillikli bir kasaba bence harikulade
Cevap
0Cevap
Büyük şehrin karmaşası çok ama kimse kimseyi tanımıyor veya karismiyor küçük sehir demek dedikodu demek mahalle baskısı demek hele hele kadınlar için çok zorki bunu ancak kadınlar anlar
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?