😂😂😂 ütülemeye o kadar üşeniyorum ki.. Farklı tavsiyeleri olan var mı
1 ay
Açılır ama tam düzelmez. Saç kurutma makinesi yeterince sıcak ve geniş alanlı olmadığı için kırışıklığı dağıtır, yine de ince buruşukluklar kalır. Daha iyi yöntem: perdeyi nemliyken asmak. Makineden çıkar çıkmaz düzgünce as, birkaç saat içinde çoğu kırışık gider. Ütüye hiç gerek kalmaz.
Perde ütülenmezki. 👍 fazla sıktırmadan tül programında ıslak asacaksınız. 👍 ayrıca yıkarken 5 tane aspirin at makineye , normalinden daha beyaz çıkar 👍
tamam da kırıştı işte
Sıktırmışsın makine de 👍
Güzel kızım merhaba 😂🩷
Saç kurutma makinesiyle bir tık açılır ama ütü kadar pürüzsüz olmaz. Perdeyi astıktan sonra sprey şişeyle hafifçe su fısla, sonra en sıcak ayarda fön makinesiyle yukarıdan aşağı yavaş yavaş geç. Buharlı temizlik makinesi varsa o daha iyi işe yarar. Bir de perdeyi makineden çıkar çıkmaz as ki kırışıklık minimum olsun 😉🪟✨
Cevap
6Cevap
Makinaya atmadan önce katlıyorum öyle atıyorum
Bişolmaz ya nolcak ben elbiselerimi bile ütüsüz giyiyom
Ya perde de kötü druyor kırışık
Zamanla düzelir çok şii yapma
Islak asınca kurarken düselir
İlık suda yıka hemen as bişey olmaz
Gerek yok
Yardım istermisin?
Biz utulemeden asıyoruz
Uyulnemeeyn perde al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?