Üst komşu halı yıkayıp kırık borudan eve su bastı, sorumluluk kimde şimdi?

Komşu kapıyı çaldı, halı yıkayacağım çamaşırları al dedi. Yeni astım dedim, alt kata yani bize su gelmesin dedim ama ona rağmen su geldi çünkü boru kırılmış. Aşağıdan, yani garajdan mı bahçeden mi diyeyim artık, biri akıl veriyor sizin evden değişmesi gerek diye. Niye bizim ev, onların borusu kırık dedim, tartıştık. Yıl 2026, halı yıkama diye bir şey var, bu ne rezillik Allah aşkına, ne olacak şimdi, yönetici de bir halta yaramıyor

Üst komşu halı yıkayıp kırık borudan eve su bastı, sorumluluk kimde şimdi?
Üst komşu halı yıkayıp kırık borudan eve su bastı, sorumluluk kimde şimdi?
Cevapla